Thursday 11 January 2007

di lema minah lesbian

tadi aku sembang dgn member pasal gay..mengumpat kisah kawan aku yg macho tapi minat lelaki ..sekali aku teringat zaman aku sekolah menengah..kawan aku nama habibah..panggil bib..(nasib ko lah kalau ko baca..aku buka citer ni..ehehe )..bib ni muka memang cun sebab bapa dia orang pakistan..kulit putih merah...dia masuk sekolah ni masa form 4..perangai mengalah kan jantan..panjat pokok kelapalah..pinjam moto bro jaga kantin pusing sana sini....byk kawan kawan aku dah cakap bib ni lesbian..tapi aku kata bukan ..dia ni tomboy..nak di jadikan citer ..masa tu cuti penggal.. byk student dah balik kampung masing masing..tinggal student yg jauh jauh jer..termasuk lah aku..bib ni tak balik padahal rumah tak lah jauh masih area kedah tak silap aku..aku bercadang nak balik 2..3 hari lagi..ada yg tak balik langsung..antaranya student pantai timur..sabah ..sarawak ada 2..3 org tak silap aku..

sekali petang tu bib datang kat aku..dia kata malam ni dia nak tido sekali dgn aku kat dorm aku..aku kata oklah..memandangkan semua budak kat dorm aku dah balik..cun gak ada org teman..aku pun penakut..sekali malam tu bib datang dgn bantal dia..masa tu..bib belai aku..sampai tangan dia merayap kat rambut..telinga dan anggata badan aku..aku cakap lah..

aku : oii..hang nak tido hang tido jer lah..yg tangan hang dok merayap ni apa keja ?

bib : riz..hang tau tak..dah lama aku minat kat hang ?

aku : minat ?..ya ka ? awat hang tak habaq awal awal..aku tak tau pun..

bib : ni aku nak bagitahu lah..hang tak penah nak pandang aku..hang selalu dgn member lain..dah lama aku tunggu saat ni nak bagi tahu hang..hari ni baru dapat..

aku : ok..kita tido dulu..esok sambung..aku dah ngantuk ni
(padahal aku dah suspen apa lagi si bib nak buat kat aku..nak halau suruh dia tido dgn org lain..dah lewat mlm..terpaksa aku tahan semalam tido dgn " abg habib " ni..)

mlm tu tido dia peluk aku rapat..nasib baik ko pompuan bib..sekali esok pagi siren bunyi aku bangun..bib ni dah aku tolak katil sebelah..aku tengok tilam tempat bib ni tido basah..aku check diri aku elok jer..aku tengok bib..aku belek montot bib..pun basah..apa si bib ni dah buat.. menggelabah jugak aku..tapi sepanjang mlm tak der apa yg berlaku ..ehhehee
aku kata mungkin si bib ni terkucil dlm seluar kut..jenis kencing malam..nak tanya dia ..aku segan..takut dia pulak malu..
lepas jer sekolah buka ..aku citer kat member aku pasal ni..member aku kata tu lah..bib ni lesbian..asal tido dgn pompuan mesti basah..tak paham aku..dia buat mcm mana sampai basah tu..hahahahhaa..sampai member aku semua pesan..kalau bib nak tido dgn sesiapa sediakan pampers kat dia atau lapik tilam tu..ehhehee
tapi satu perkara yg memerajatkan aku lepas jer SPM..aku dikejutkan berita si bib ni kawin..dan masa aku kat u..aku terserempak dgn dia ..dia pakai baju kebaya..yg aku tak penah tengok selama ni dia pakai kebaya..itulah..manusia boleh berubah..pucuk pangkalnya hendak atau pun tidak..dan skrg bib sudah punya 3 anak tak silap aku..

No comments: