Tuesday 9 January 2007

9 / 1 /2007 -meow ku sayang

semalam balik dari office.. aku sakit kepala yang amat...sejak kebelakangan ni sakit kepala aku semakin teruk..aku jugak mengalami masalah cepat lupa..padahal aku adalah pengingat yang baik..terutama benda yg melibatkan angka atau memori ..otak aku boleh mengingati sebutir sebutir seperti tayangan video..tapi semlam sebaliknya..aku masuk opis sekejap..dah tengahari buta..aku terima surat dari Tan Sri A ..dalam aku nak balas surat tersebut tiba tiba aku boleh lupa kat mana aku dah campak surat tu..teruk betul daya ingatan aku sekarang..puas aku cari..tak jumpa..last last aku call sect dia surat fax balik surat tu..nasib baik dia ada copy..heheheee

balik je rumah..aku dah pening sangat ..terus aku baring atas sofa ..masa ni teep ..meow kesayangan aku datang..sibuk dia kuis kuis tangan aku..aku tahu kalau macam tu tandanya dia nak ajak aku tengok apa apa..aku pun ikutlah karenah anak kesayangan aku ni..sekali masuk jer dapur aku tengok dalam bekas tempat aku letak kan anak teep yg baru beranak ni.. tinggal sekor sebab 4 ekor dah mati..pun dah mati jugak..penat je aku beli susu dia ..sebab kepala dah pening tak sempat aku nak sedih sedih macam semalam..semalam aku sedih masa 4 ekor anak dia mati..anak teep ni hasil dengan mike bapa teep sendiri..sebab tu baka tak elok kut..hasil sumbang mahram..teep ni anak mike dgn tamme..tamme aku dah sedekah kat orang..sebab tamme ni kepala batu..degil bangat..aku beli tamme dulu harga 500..aku bagi orang free jer..dia buat aku buang 3 tilam sebab sepanjang tahun 2006 memanjang dia berak dan kencing di tilam..sampai aku dah tak tahan bau tilam tu..nasib baik tilam bilik lain ..kalau tilam bilik aku..memang tamme ni aku campak kat pasar pudu jer..mike pulak aku beli masa dia baby umur 3 bulan...harga mike 1200 aku puas tawar dapat 800..sekarang mike dah nak dekat 3 tahun..teep setahun 3 bulan..teep lahir 24 / 10 /2005..aku senang ingat sebab sama tarikh dgn harijadi sultan pahang..hehehehee

aku sayang teep macam anak sendiri..sebab dia manja giler...ikut aje mana aku pegi..kalau balik keja meow meow aku ni nanti tunggu depan pintu..aku turun jer kereta semua terkam kat aku..tak macam anak sendiri ke ?

mike ku sayang..dia ni jantan..so manja dia lain..biasalah jantan..ego..

*sorry gambar tak keluar..

No comments: