Wednesday 24 January 2007

aku boring bangatttt

aku dah terlalu letih untuk waktu ini..itu lah aku..bila rilex...rilex bangat..bila bz ..rasa macam nak mati..jumaat ni aku kena ke Pekan lagi..semalam balik rumah pun dah lewat..sampai kat rumah mike jer yg sambut aku..teep tak der..selalu dorang dua yg nanti lari kalau nampak kereta aku masuk parking..masuk dalam rumah tengok hubby tido kat sofa..teep celah ketiak dia tgh layan tv...ahhahaha..teep tengok tv..hubby tido..
Photobucket - Video and Image Hostingalamak hp murah..gambar tak cun

malam..lepas maghrib..tiba tiba ada orang hantar tapai pulut kat aku..Ya Allah..punyalah banyak..dekat 100 bungkus..aku makan satu..sedap..manis..makan dua..tiga..empat..masuk 5..dada aku dah sakit..mengigil tangan..rasa sejuk semacam..aku sms kakak nun di sinun tanya nak tapai tak..sebab aku dah pening byk sgt..aku nak bagi jiran..tak der rumah pulak.akhirnya pagi ni aku bawa semua tapai tu ke opis..aku suruh opis boy aku sedekah satu bangunan..ahahhaha..selesai masalah..hantar pun tapai..lain kali hantar lah ferrero rocher 100 biji sedap lah jugak..sebut ferrero rocher teringat hari tu kat langkawi aku borong punyalah banyak..murah 30 baru RM 16..aku beli sampai 5 box..30 x 5 = 150..aku habiskan dlm masa seminggu...mak aiii..nasib baik badan tak chubby...smlm pegi singgah giant nampak murah..aku belilah..dari 16 tinggal 8..huh..choclate..aiskrim..famous amous..semua tu tak boleh dipisahkan dgn aku..
Photobucket - Video and Image Hosting

aku teringat masa kecil mak aku selalu rasuah aku dgn benda benda ni...sampai ke satu tahap..aku bergaduh dgn my dad..bapa aku cuma buat baik dgn rasuahkan aku seperti yg arwah mak buat..tapi..aku campak jer semua tu depan dia..aku teringat..masa tu aku 15 tahun..lagi 6..7 bulan aku nak exam dia bawa aku keluar sekolah .aku dipindahkan ke KL dari sekolah berasrama tu..alasan ...aku dah jauh dgn family..sebab kat kedah aku enjoy..balik KL aku memberontak dlm diam..aku teringat lagi aku bergaduh dgn dia..aku cakap sampai dia mengalirkan air mata...antara kata kata aku yg buat dia sedih " e tahu e bukan anak yg u nak..tapi u kena tahu..e pun tak ingin punya bapa mcm u..kalau e tahu e ada bapa mcm ni..dari dulu e suruh mummy picit hidung e biar e mati..senang..dah besar tak menyusahkan u all"..itulah aku..jarang bersuara..tapi bila sekali aku cakap..pedih kut orang yg mendengarnya..
ntah lah..tak semua orang bernasib baik dalam menjalani kehidupan...bak kata
lomang .. diperlihatkan sesuatu kejadian untuk kita sama sama pikirkan..aku teringat...lepas sekolah dulu aku selalu ikut arwah mak pergi Tanjung Rambutan..dan beberapa rumah kebajikan..kat sini aku belajar..erti kehidupan..terbayang lagi..adik shakira yang meninggal Feb 2006 kerana kelar urat nadi..dia dirogol oleh sepupu sendiri..masa tu dia form 4..akhirnya dia fobia..trauma dan hilang ingtan..aku kenal dia semasa dia menerima rawatan di Tanjung Rambutan..hampir 5 tahun dia jadi penghuni di situ..di situ jugak aku kenal kawan baik arwah mak..yg menjadi mangsa rogol jiran (dia sudah berkahwin)..sehingga melahirkan anak luar nikah..kesannya..makcik tersebut di ceraikan dgn talak 3 oleh suaminya kerana disangka kan isterinya curang..banyak kisah kehidupan yg buat aku matang dlm hidup..aku minat nak sambung belajar dlm bidang ni..tapi mendapat tentangan dari bapa aku..dia kata.." campur dgn org gila kita pun gila " itulah ayat gila bapa aku..tapi selepas beberapa tahun bekerja bos aku penuhi impian aku walaupun sekadar sekeping diploma dan bukan dalam bidang ni tetapi masih berkaitan dgn tu semua...

panjangnya luahan aku..sbb aku dah boring..dah lama aku tak luahkan apa yg terbuku..asyik copypaste jer..dah lama tak jenguk kawan kawan kat forum..rasa terhibur bila masuk forum baca posting member..gembira di tempat orang..tetapi tak semua orang gembira dgn kedatangan kita..ahahhaha..

No comments: