Wednesday 14 May 2008

terlanjur sayang...

ada sesuatu yang aku perlu rakamkan disini sebelum aku luahkan apa yg terbuku didada...

APPRENTICE :
untuk minggu pertama aku harus berterima kasih pada **** yg tolong check paper work aku di saat saat akhir. *** dgn aku selalu main sms jer..tapi sebab apprentice punya pasal tu lah first time dia call aku...ehehehe..walaupun kami dah kenal since 2004 !

tak lupa buat cad..yg temankan aku smp 4 pagi tolong load pic pada minggu pertama..untuk minggu ke3..sekali lagi cad dgn iza temankan aku sampai lewat jam 5 pagi untuk selesaikan masalah pic yg sememangnya aku dungu bab ni...

ok..hari ni aku rasa aku mcm bionic women..bayangkan semalam tido selama satu jam stgh jer untuk siapkan kerja yg sememangnya aku cari penyakit..ehehhe..tapi best..cabaran..kena pulak this week my team ada yg kena kursus dan bz yg teramat..so ambil cabaran tu..walaupun kumac kata inilah tugasan paling teruk dari team aku ! ahahhaha..kini..aku sedang bersiap sedia untuk masuk bilik board tunggu saper kena fired..walaupun keputusan belum tahu lagi..ehhehee

now..aku tgh rilexkan minda..baru login TC...nak layan TC pun duit tak der..tak bernafsu langsung...aku tunggu duit beli..masih belum sampai...untuk kesekian kalinya aku buat keja bodoh...ehehehe

tu ler..kadang aku rasa akulah manusia paling bodoh dalam perhubungan..aku cuba menggembirakan org..hakikatnya org tersebut terlalu berkira dgn aku barang secebis ! kadang aku terfikir..aku ni mmg membosankan ke..tak reti nak ambil hati org ke..ada jer rasa curiga yg bermain di minda bila org abaikan situasi kita pada saat kita perlukan dia..tapi terpikir pulak..aggghhhh..pedulikan..lantak lah..janji semuanya berjalan lancar tanpa sebarang keraguan..tapi selagi aku bernama arriza..ada jer kat kepala otak sengal ni yg menjelma...aku boleh fikirkan sesuatu..aku boleh berimaginasi sendiri tentang DIA ! be strong arriza...

macam hari ni..aku lihat situasi semalam..serius..jauh disudut hati..aku terasa yg teramat..walaupun aku hehehehe...tapi hati aku cukup terasa..mungkin dia tidak sedar apa yg dia lakukan..sebab tu dia boleh ehhehehe..nak jer aku luahkan buat kesekian kalinya..tapi aku dah nekad..AKU TAKKAN BERSUARA...kerana itu yg membahagiakan dia..walaupun pada dia aku tak penting...seperti situasi sekarang..dia boleh mendabik dada apabila ada yg meluahkan..seolah olah itu satu tamparan hebat buat aku..nak buat mcm mana kan..dah terlanjur sayang...tapi aku amat mengharap..apa yg dia lafazkan sebelum ini ikhlas dari hati dia..

kini..untuk diri aku..aku tetap kena kuat..apa apa yg terjadi kat aku..aku sendiri untuk hadapinya..aku takkan bersuara kepada sesiapa lagi..sebab aku percaya..sendiri itu milik aku...kalau bahagia bisa dibeli..aku percaya ia tetap tidak bernilai..sebab berlonggok dipasaran...

aku yang mengong ketika ini : ntah kenapa..aku rasa aku dipermainkan...bagai barang mainan..jika dgn aku dia boleh pesan supaya avoid dgn yg menghampiri..yg pernah mendekati..tidak mustahil dia juga akan pesan pada yg lain agar tidak menghampiri aku..arriza..kenapa curiga sampai sebegini ???...aku tahu aku tak layak dan tak berhak untuk menikmati rasa curiga ini..siapalah aku...sebab tu aku ada..aku tiada..dia tidak kisah..kerana dia sentiasa "ada"..byk yg menghampiri..byk yg mendekati...aku hanya penanti setia...yang terus setia..mengharap dan menanti sesuatu yg tak pasti...tapi andai perasaan bisa berkata..dia akan bersuara " berilah pengertian buat aku"...


arriza : andai diberi waktu..aku ingin beli masamu..mengertilah sayang... semakin hari bila berjauhan kita semakin jauh ..


1 comment:

Anonymous said...

sorry :|