Wednesday 14 May 2008

aduhhh...

mlm ni perut aku sakit yg amat...pedih menyucuk -nyucuk...baring tak kena..serba tak kena..baru aku teringat dah hampir 2 minggu aku makan tak tentu arah...rasanya dekat 2 minggu aku belum jamah nasi lagi...ni aku tgh menggelupur ..kalau lah ma ada..dah tentu ma org pertama cari ubat..cari minyak...adeeiii..sakit punya pasal nak tido pun tak boleh...Ya Allah..pedihnya..ni lah padahnya tak jaga makan...tak pernah peduli diri sendiri..now sendiri tanggung...

masa ni sendiri fikir : Berjuang berseorangan.. sakit ditanggung sendirian. Tertekan atau terpilu.. hanya diri sendiri yang tahu. ..Tapi perjuangan dengan sokongan.. sakit.. pedih... ada yang turut merasai... jatuh terluka.. ada yang tolong membawa naik dan menyapu segala luka...Sokongan itu ibarat tiupan semangat yang membara... Saling bercerita... memberi peransang... bertukar pendapat…semuanya penting untuk perjuagan...Jika tersalah langkah... ada yang menegur... Jika alpa ada yang ingatkan... Itulah yang aku cari..

No comments: