Friday 16 May 2008

"boleh tak jgn berkira ? "


i love this song..

pagi ni aku rasa tenang..aku harap perasaan ni kekal sampai bila bila..tapi..kita hanya mampu mengharap..keputusannya kadang mengecewakan..

petang tadi aku berym dgn seseorang...dah lama kami tak berhubung...antara kami boleh sembang apa sahaja...tadi dia mengadu kat aku mengenai masalah dia..aku sememangnya pembaca yang baik..kalau bercakap..aku pendengar yg baik..jadi aku hayati setiap apa yg diluahkannya...lagi satu dalam byk byk kawan lelaki yg aku temui..hanya dia dan sorang lagi yg mampu untuk berkongsi problem dgn aku...jarang aku jumpa lelaki yg nak kongsi masalah ni..selalu dorang pendam jer kan..

membaca luahan dia..buat aku tersenyum seketika...sebabnya..aku temui jawapan terhadap yang aku cari selama ini..seribu keraguan..curiga..prasangka dan bermacam macam lagi..dipendekkan cerita..masalah dia mengenai awek dia yg otak mcm aku..dan setiap apa yg keluar dari dia..aku tengok sama jer tindakan dia dgn apa yang aku alami...now tahulah aku..macam ni rupanya lelaki rasa bila pompuan perangai mcm gini..

sekarang..aku mahu jadi yang terbaik..walaupun aku tahu kelemahan dan kekurangan aku..cuma aku berharap berilah aku sedikit masa untuk perubahan tersebut..cuma satu aku rasa mcm nak jer tanya : " boleh tak jgn berkira dgn org ?"....ehehehe...kalau sengkek biarlah sama sama sengkek...mula kepala otak biol ni merapu...

arriza : good..better..best..

No comments: