Monday 26 May 2008

ermmm...

ari ni masuk opis kul 11..penat berdiri hari sabtu tak habis lagi..dari pukul 3 sampai pukul 8 malam tu..tu pun nasib baik aku cabut awal..sekali tadi dapat arahan..rabu ni kena attend meeting kat kuantan..hampehhh..rabu nak kena pegi..isnin baru bagitahu..satu apa aku tak prepare lagi..apprentice pun aku tak jenguk lagu...kesian aku..bila kepala otak dah jammed macam ni..mula aku tolak semua kerja ke tepi...aku baca thread lama lama..baca apa benda yang boleh buat aku kembali senyum... :)...tiba tiba timbul aku rindu dia... :(

then aku jumpa ni...


"bersyukurlah dengan apa yg ada.... jangan comparekan dengan owg yg bernasib baik... tapi comparekan ngan owg yg tak bernasib baik.... coz ini akan lebih menyedarkan kita istilah bersyukur...... tak salah nak pasang impian utk dapatkan kehidupan yg sempurna... tapi sesuaikanlah dengan keadaan realiti dan keadaan semasa kita.... perubahan memerlukan masa dan kesabaran utk mendapatkan hasil yg sempurna... dan yg paling penting... perubahan memerlukan pengorbanan yg ikhlas......."

arriza : dia byk buat aku berubah...apa yg keluar dari mulut dia..sentiasa buat aku berfikir...kadang rasa bersyukur sangat ditakdirkan jumpa dia.....

now..sampai jer kat rumah tadi aku terus tido...ni baru bangun mandi..punyalah sejuk air..aku mandi air panas..tak sabar nak sudah...tengok muka kat cermin..mak aii..pucat ... macam mayat hidup...badan dah seram sejuk...nak deman lah jawabnya...mcm mana nak pegi kuantan kalau macam ni...member pulak dah 3 org sms tanya pasal duit TC..