Saturday 17 May 2008

ini nasib kita...


tak tahu nak buat apa petang sabtu ni..aku layan youtube..sekali jumpa lagu fevret aku ni...tapi tengok youtube ni que hydar ..kira baru lagi lah...lagu ni teringat masa aku kat mrsm kulim dulu..zaman sekolah tu..

terjadi padaku
terjadi padamu jua
apa yang dikatakan
sepi tanpa suara
angin lalu bercerita
ada rindu disana
namun apa daya
ini nasib kita
tertumpu fikiran
wajahmu membayang dimata
nak kucapai engkau
ku tak tahu bagaimana
kemampuan yang mampu
setakat merindu
kita hanya bertemu dalam mimpi
walaupun dimana
bilapun masa
perhatian ku terhala
walau menanti hari ke hari
ku yakin kita serupa
rindu terpendam..kita dikejang
pasti ada pengorbanan
berdiri aku
dan bayanganmu...sentiasa beriringan...


arriza :semalam dahlah aku terkedu sekejap..ermmm...

No comments: