Tuesday 1 July 2008

jiwa kacau...

aku tak tahu..2 hari ni aku angin semacam jer...dicampur dgn aktiviti yg memenatkan aku..aku rasa stress..bengang semuanya cukup...masuk opis aku rasa mcm nak pelempang jer sorang sorang jer..tak der satu pun yg memuaskan hati aku..

perasaan aku sekarng ni berbaur..aku tak tahu aku marah kat saper..aku geram dgn apa yg berlaku...aku tension...semuanya cukup untuk buat aku berada di tahap sekarang.. sampai aku member aku tegur aku kat ym pun cakap.." takut i bila u jawab mcm ni..sebelum ni u tak mcm ni" ramai kata aku garang..kasar semacam 2..3 hari ni..ntahlah..kepala aku pening..semalam pukul 4 pagi aku tido..layan perasaan kacau aku ni...

sekarang ni pun..dlm 2 minggu ni...aku rasa aku nk buat apa..aku buat...aku tak pakai tudung...dulu aku ingat nak bertudung sepenuhnya..now ermmm...banyak perkara yg berubah dalam hidup aku lately ni.. aku sendiri penin dgn diri aku..kenapa sampai mcm ni ...

mcm ari ni dari pagi sampai sekarang..aku rasa nak menjerit..nak meraung... rasa down...tak reti berdikari kah aku bila berdepan dgn situasi sebegini...

yg aku tahu..aku asyik membebel kat diri aku...rasa nk hantuk paler kt dinding pun yer...

arriza : ada org bagi aku hadiah harijadi...makin aku tengok..makin sakit otak aku...

No comments: