Monday 7 July 2008

penat..penat..penat


aku suka lagu ni..dulu x-bf aku selalu nyanyi lagu ni kalau aku gaduh dgn dia...ehehe


lately ni..aku terlalu penat..penat dengan mcm mcm hal...

hati pun dah letih...pernah tak kita rasa diri kita bagus..sehingga minta orang buat mcm ni..buat mcm tu...ntahlah..bagi aku bila berdepan dengan orang mcm ni aku rasa mcm nak bagi peneranjang pun yer...ganas kan bunyi...nak jer aku bagi cermin besar..suruh makhluk macam ni cermin diri sebelum minta orang buat sedemikian...
penatlah..bosan pun yer...

aku rasa sesuatu yang melampau kalau permintaan sebezar zarah tetapi menuntut pengorbanan sebesar badak air...

ari ni..aku sampai ofis tengahari pukul 12..santai..pakai sandal..buat pertama kali untuk tahun ni aku gi ofis pakai sandal...selalu tak der tumit paling kurang 3 inci tak reti jalan aku..ntah..rasa dah terlalu penat..sampai ada org tegur banyak benda aku tak jaga now..skincare...dressing pun selekeh jer now...tapi sampai jer ofis...memang banyak benda aku kena settlekan ..sampai aku sendiri terasa badan terlalu letih...otak terlalu penat...

itulah situasi aku buat masa skrg...on ym pun aku dah tak der mood..layan TC pun sekadar lepas gian kt BJ...tu pun mmjg menang..bayangkan dari modal 25m minggu lepas..now duit aku dah dekat 200m...aku belajar untuk tidak tamak..sehari aku dapat 30m..terus aku stop..aku tgh dlm perancangan nk buka company dgn s.c..tapi 3 bulan lagi kut...ntah..kalau rajin bulan depan..tengoklah mcm mana...ehhehe..balik balik TC..boringlah...

apa apa pun ..aku terlalu penat...bila diri rasa tak dihargai..bila org menuntut pengertian yg melampau...AKU PENAT !

arriza :b'cos i love u...

No comments: