Thursday 31 July 2008

ermm...


minggu ni mmg minggu yg memenatkan aku...terlalu byk perkara berlaku...
tapi tadi aku dikejutkan juan berita mengenai dya...sedikit sebanyak rasa sedih menjengah jugak...dya antara rakan forum yg tak byk karenah...teringat sama sama berurus niaga di TC dgn dya...dan semestinya ada org yg paling sedih dgn berita ni...berita mengenai dya mengingatkan aku tentang rakan cyber yg telah kembali...arwah damit..arwah kamal...

tapi dalam aku mengelamun mengenai berita tersebut...tiba tiba HB tanya aku...dya ni dah pergi mekah ke...aku terkejut pasal HB tanya soalan mcm tu...HB cakap...sebab dia tolong jaga id cad ..dia nampak dlm fren list cad...cad tulis nama dya hajjah ****.....masa ni..aku terburai ketawa...sebab...marcos ni mmg...ada jer ...tapi aku teringat peritiwa yg buat marcos tulis hajjah tu...sampai sekarang aku senyum sorang...cad ..cad...aku terbayang HB dgn lurus tanpa bengkang bengkok tanyakan soalan tu...ehhehehe

sebelah petang..sekali lagi aku penat...terlalu penat...aku letih dgn situasi yg ada disekeliling aku...seboleh mungkin aku abaikan apa yg berlaku disekeliling aku...akhirnya aku stress....sakit badan badan..sakit otak...sengal sendi...tu lah kesannya bila dah terlalu stress...

malam...aku lapangkan minda semampu yg boleh...kembali kehobi asal aku...membaca novel yg berlambak tak koyak plastik lagi ni...aku sedang habiskan ayat ayat cinta..ketinggalan keretapi sungguh...org dh habis..aku baru nak mula...oklah...citer yg membuat aku mengimbau kota mesir... :)

ada byk perkara yg aku nak coret...tapi mata dh mengantuk...esok mmjg lewat aku masuk opis...sementara nk sampai ofis ..masa tgh drive tu..aku layan sinar..syok gak dengar radio rentro ni...

arriza : ngantuk nk tido...nk mimpi indah...

No comments: