Saturday 19 July 2008

layan...


petang ni aku tak der keja...so keja aku layan youtube...nak layan BJ..account aku bug ..token 0..poker baru kalah..so aku cari lagu lama lama... bonnie tyler...cyndi lauper..wham...tapi aku minat nak letak lagu ni..satu versi spanish...aku layan jer lah...lagu ni masa aku kecil kecil..boy george time tu boleh lah dikategorikan penyanyi yg aku minat...smp skrg aku minat penyanyi zaman lama lama ni...ehhehe kat malaysia ada gak boy george..tapi dh meninggal...arwah syed anaz...

yg ni versi spanish

sebenarnya aku layan lagu lagu ni...sebab aku meluat tengok org tu yg cukup hipokrit..ada masanya menipu tu bagus..bak kata p.ramlee tipu sunat...tapi adakah kita pasti dalam kita menipu tu lubang pecah atau tidak ? bak kata org...selama mana bangkai gajah mampu ditutup kan...aku nak tengok setakat mana permainan dorang ni bertahan...sampai bila nak berlakon..nak terus jadi manusia hipokrit kan...layan youtube lagi bagus....

arriza : aku pun tipu jugak didalam beberapa perkara...tapi tu semua tk penting buat org yg kena tipu..tk terjejas masa depan dorang pun...tengok situasi lah kan...ehehhehe...

No comments: