Wednesday 16 July 2008

oh..malaysia

pagi tadi masa lepas mandi..dalam aku nak bersiap gi keja..aku buka channel 412..star movie...sekali nampak aishvarya rai berlakon..citer ni pun br nak mula time tu.. "The Mistress Of Spices '..tak pasal aku layan filem ni sampai habis baru aku siap gi keja...hehehe..best jugak..kisah pasal Tilo dengan dunia rempah dia...aku sebenarnya suka tengok aishvarya rai ni berlakon..tak kiralah citer apa pun..mcm ni..bukan citer hindustan sepenuhnya pun..tapi join dgn hollywood kut..ntah..aku bukan mengikuti sangat dunia perfileman antarabangsa ni pun...hero dalam citer The Mistress Of Spices ni dylan mcdermott..dia pegang watak doug yg jatuh cinta dgn tilo...syoklah..kalau aku boleh layan sampai habis..ehehhe...

sebab ada 3 pelakon wanita yg aku suka tengok..walaupun jalan citer ntah apa apa..tak aku takkan bergijak ...3 tu..aishvarya rai..rani murkerjee dgn pretty zeinta..ehehhe..aku suka sangat tengok muka dorang....

habis layan filem tu..baru aku siap gi keja..hujan pulak turun selebat lebatnya..last sampai ofis pukul 11...ehehhe...tak per..semalam aku turun pahang...penat tak habis lagi..sampai rumah pukul 9 lebih..mandi aku terus tertido..terjaga pukul 12.30 aku layan tenet..sempat jugak tengok debat anwar dgn shabery tu...

ntahlah..panorama politik malaysia sekarang kadang buat aku rasa tak sabar nak migrate...mcm duduk dekat India pun yer jugak..contoh ari ni..tangkap org pakai topeng lah..yenadeyyy....ayakkk..boleh ka ini mcm ???..tengok debat semalam pun..aku rasa macam apa yang aku belajar pasal ekonomi dulu byk yg tak betul jer kalau dpt lect serupa itu olang...nasib baiklah itu orang join um sebelum aku masuk..kalau dia yg ngajar..mmg aku tak mengaku itu lect aku...mahu tak malu..org tanya pasal ekonomi..ko jawab pusing kut lain..last buat personal attack..kena sorang tu..IPP pun tak tahu...adeeiii...buat malu jer..siaran langsung boleh tak tahu tu semua...tapi yg best tu..ari ni kuar paper..semua fakta berjaya dipatahkan ...ingat rakyat malaysia ni buta kayu ke..smlm tercongong depan tv tu tengok sarkas apa...huhuhu

arriza : rindu pulak kat ikhwan bila smlm bekas ppmum yg berdebat...

No comments: