Thursday 5 June 2008

sakit paler ...

ari ni semua orang sibuk pasal harga minyak naik..tapi aku sakit kepala yg teramat..migrain aku dari smlm tak elok lagi...tadi meeting...tak sabar aku nak keluar..masa dorang dah habis discuss ..aku terus blah..tekak loya yang amat...telan ubat kurang lah 30%...masuk forum ..semua merungut harga minyak naik...sikit pun buat aku tak minat nak join..memandangkan kepala aku berdenyut denyut..

minggu depan aku turun kuantan..berkampung di sana seminggu...hujung minggu ni pun aku kena turun PD & melaka..banyak benda aku kena settlekan..masih byk yg tak settlekan lagi...dah lah semalam aku bengang dgn sheikh muzaffar tu...agak agak kalau aku luah kat sini kena saman tak ? uhuhuhuuhu

tadi...dalam aku pening pening tu..sekali lagi aku rasakan...aku sendiri bingung...kadang aku rasa akulah manusia paling bodoh dalam membuat keputusan...keputusan kalau ditimbang kati...berat sebelah...aku singkap kenangan silam...terlalu manis...maka tidak hairan lah wujudnya pepatah " habis madu sepah dibuang..."

aku nak taip banyak hal ni..tapi migrain aku mengatasi segala...nasib baik AS cancelled untuk ajak aku join team dia...kalau tak aku dihukum rasa bersalah yg teramat ..sbb smlm aku kata aku setuju...tapi bila meeting tadi..aku dapat rasakan aku tak boleh bg komitmen sepenuhnya..seperti biasa..aku tak suka kerja main main...dan sekerap jalan..aku serius dalam semua perkara...kalau tidak...never begin...sebab tu masa OS minta bantuan aku..awal awal aku reject...sbb aku tak mampu lakukan..dan aku tahu dia tentu kecil hati dgn aku...tapi aku punya sebab untuk semua ni..ada sesuatu yg aku inginkan dalam pertandingan ni..biarlah ianya tinggal jadi kenangan..dia tahu apa yg aku inginkan... :)..tapi walaupun kalah..aku dapat 2 sms sebaik jer result terkuar..dari PL n TS.."walaupun dirimu tewas..engkau tetap juara dihatiku..." tergelak aku baca masa tu..PL byk support aku dari minggu pertama..aku berhutang pizza dengan dia..tadi masa tgh pening..laju jer tangan aku sms PL.."kang kita balik jalan kaki sama sama"..tak smp 30 saat dia reply.."boleh aje..ehehehe".. nak tergelak aku...TS pulak..seperti biasa..sentiasa prihatin tentang aku...

minggu depan 15 june harilahir aku...ni lepas aku tulis ni..aku tak rasa aku dapat online sampai 15 june..kalau online pun mungkin untuk seketika..aku ada banyak urusan untuk diselesaikan...sesiapa yg nak bagi hadiah harilahir kat aku..make sure benda tu berharga..ada nilai..setakat murah murah ni..apa class...ahahahaha...

arriza : kadangkala pedih ini mencabarku melupakan semua...

1 comment:

Anonymous said...

erk..
x terbagi la hadiah kalau gitu