Thursday 19 June 2008

permintaan hati...


Terbuai aku hilang..
terjatuh aku dalam..
keindahan..penantian..
Terucap keraguan hati yang bimbang..
yang terhalang..kepastian cinta..

Aku… hilang..
Aku… hilang..

Tersambut kabut malam..
terbiasnya harapan..
yang tersimpan..
suci tak bertuan..
Terasa kerinduan hati yang bimbang..
yang terhempas..
kepastian cinta..

Dengarkanlah permintaan hati..
yang teraniaya sunyi..
Dan berikanlah arti pada hidupku..
yang terhempas..
yang terlepas..
perlukan mu..bersamamu..dan tanpamu..
aku hilang selalu..

Aku… hilang..
Aku… hilang..

bersamamu..dan tanpamu..
aku hilang selalu...


aku suka tengok video clip permintaan hati ni...tengok pompuan tu kecewa..dia sanggup buat apa jer..sampai nk bunuh bf dia..ehehehe...bf dia dtg di saat dia perlukan seseorang...aku layan skrip dlm video clip ni...waduh...sedih bangat sehh...part bf dia hantar surat tu...sayu jer...aku bayang pompuan dlm citer ni aku...bf marsya yg tak tahan dgn perangai awek dia ni..aku bayangkan konon konon bf aku...ahahhaaha...

arriza : dengarkanlah permintaan hati..yang teraniaya sunyi..dan berikanlah arti pada hidupku..yang terhempas..yang terlepas..perlukan mu..bersamamu..dan tanpamu..aku hilang selalu..

No comments: