Monday 22 September 2008

midnite blues...

lepas berbuka kat NZ curry house tadi balik umah aku terus tido...terjaga tido dah nak dekat pukul 12..masuk IG...radio tak der...layan TC dgn RV...click radio mobileirc...aku mmg rajin layan radio ni...walaupun forum dia dh lama aku kena banned tak boleh masuk...radio dia aku tetap layan kalau radio IG tak der...kt mobileirc ni ada 2..3 DJ yg aku suka kalau dorang jadi DJ lagu best best...mcm mlm ni...DJ bardshah...haram aku tak kenal dorang semua ni...ehehhe...tapi mmg aku minat kalau 2..3 org ni duty...smp ke pagi aku layan...mcm skrg...sambil layan radio sambil attack kat battle ladder RV tu...tiba tiba lagu ni keluar...aku dah lama cari lagu ni...lagu lama zaman jiwang karat dulu...tajuk dia penyanyi semua aku lupa...aku ingat kt chorus embun menitis memberi tangis tu jer...nasib baik DJ fevret aku ni pasang...dah puas search.. aku cari youtube dia...tak jumpa youtube yg best lah pulak...ada muka muka mamat mamat toya ni jer...

KASIH YANG TAK PASTI -PANJI & SPRINGS

Silau mentari
Menyuluh kala kegelapanku
Di sepanjang titian arasmu
Mencari ke mana hilang arah
Nak ku tujui

Melangkahku
Menyusur persisiran hidupku
Mencari nilai tapak cintamu
Yang kabur kerana cinta membuta
Ku terbiar...

Ikatan tali yang lalu
Terputus diguris sembilu
Biar pun sukar disambung
Namun kau pasti kan mengerti... kasih

Pudarnya seri dua purnama
Menangis kisah sepiku
Gelora badai menghempas pantai
Di lembaran mimpi asmara

Terdampar kini aku
Dalam misteri...

Embun menitis memberi tangis
Mengerti dinginnya malamku
Jiwaku resah tak berpenghuni
Menanti kasih yang tak pasti

Terdampar kini aku
Dalam misteri...

1 comment:

Alang AD said...

Hai. Saya. Dj BardSyah. :) Id apa ye kat RV ?