Saturday 6 September 2008

down..

pasal lately ni aku rasa down teruk sangat...nak peyed ke...tak mungkin...baru jer peyed...nak kata aku tak der benda nak buat sebab tu asyik ingat yg bukan bukan tak cukup...aku cukup bz minggu ni sampai minggu depan...semalam aku dpt tido 3 jam jer...dari pukul 2pagi until now...aku belum pejamkan mata lagi...sampai waktu nak berbuka tadi...masa tgh makan...mata aku dah lalok...

hari ni kul 7 aku dah kuar umah...3 hari minggu ni aku kena buat keja kat opis big boss kat ampang hilir...dgn internet tak der..mmg mati kutu aku...tapi keja yg aku kena buat tak der kena mengena dgn internet pun...hehhhee...duduk mengadap big bos depan mata....so boleh imaginekan...benda ni akan berterusan sampai minggu depan...tadi bayangkan...aku rasa mmg dah 150% kudrat aku digunakan...dari ampang hilir...aku kena cashkan cek dia kat RHB jln tun razak...pastu kena gi jln tunku abdul rahman beli barang dia...lari masuk opis aku kejap...sembahyang zohor kat situ...then singgah umah bos send barang...pastu masuk balik opis bos...dgn hujan...jalan jammed giler...elok aku boleh smp umah 15 minit...terus jadi 2 jam...mmg rasa nak tumbang...dah lah opis big bos aku ni ala ala istana kayangan...

mlm ni patut aku kena masuk opis big bos balik...member aku ada yg berkampung terus kat opis...mcm nilah keadaan aku kalau ada sesuatu function besar...

aku ingat dgn bz giler mcm ni..aku akan lupa byk perkara...tapi sebaliknya...peerasaan aku berbaur...aku mula toleh ke belakang...


arriza : apa kena ko ni arriza....wake up...wake up...

No comments: