Tuesday 8 September 2009

tapir vs tenuk

betullah orang kata...kalau tak suka tu..buat lah macam mana pun...tetap tak suka....tapi kalau suka tu...tak payah suruh...tergedik gedik nak buat....ermmm...tak perlah....nasib badan...abaikan....

blog aku jadi blog jiwang berkarat...smlm tak der keja...aku sumbat lah lagu lagu kegemaran aku kt sini...senang...pasni aku nk dgr lagu..lepak sini jer...tu pun ikut aku...nak jer aku sumbat smp 100....tak per...permulaan 20 dulu...pasni boring...aku tukar lagu lain...tapi nak tergelak...member aku kata...nampak sgt aku tua ...lagu semua zaman dia tak lahir lagi...kecuali lagu camelia dgn lagu letto tu jer....ahahahha...nasiblah..aku yg nak dengar.....

pastu sepanjang ramdahan ni...mmg emosi aku tak stabil langsung...perasaan sayu tu tebal sungguh...puas aku kikis....dicampur dgn sekeliling yg menyakitkan aku....tapi semalam...aku tergerak nk berjalan jalan layan blog kawan kawan....ada satu yg buat aku gelak sampai kuar airmata....dlm aku dok bersayu sayu tu...sempat gak aku jumpa hiburan yg teramat melucukan....bukannya apa....suatu ketika dahulu pasangan tapir air ni cukup tak senang dgn aku...sampai aku ambil keputusan utk diam dari semua until now....tiba smlm aku melihat sesuatu....mmg aku gelak sakit perut....tak per lah...hanya aku yg paham....tapi kalau ada 2 org lagi yg baca ni...2 org ni pun sure paham apa aku coretkan ni....dah tentu budak 2 org ni gelak terjatuh kerusi agaknya.....ehehehe....

mana ajipp ??....ooooo....ajip dah jadi babah...babah cool....(sama panggilan aku pangil kat arwah baba)....tahniah ajipp.....welcam back ke alam cyber....sib baik ingat password...kalau tak harus budak ni buka blog baru lagi....ekekeke...

pasal aku letak tajuk entry tapir vs tenuk ?....patut pequin vs tapir ke...baru nampak comel sikit...ahaks....bukan apa...tiba tiba aku teringat tapir..tenuk ...pequin ni masa aku berjalan jalan tak der keja semalam....mmg melucukan...tapi itulah yang dinamakan permainan dunia....abaikan .....tangan aku gatal sungguh nak tulis lagi...dah ...posa posa....

tak per...yg pasti aku ada lagi 12 hari untuk sesuatu.....mmg lagi 12 hari nak raya.....tapi ni bab lain...dimana penghujung keputusannya pada hari raya.....aku berharap sangat untuk ini....ermmm....hopefully dipermudahkan....

arriza: aku yang semakin diam....

1 comment:

Ajipp said...

hehehe...

kak wiet!!!

ajipp ada je...
cuma dah jarang nak online...
mekaseh atas ucapan tahniah itu...

selamat hari raya kak wiet...

hari2 terakhir ramadhan ni mengingatkan kita kepada sesuatu kan... ;-)

ajipp doakan yang terbaik utk kak wiet...