Monday 28 September 2009

tanda soal..

tak semua org boleh berfikir sama mcm kita fikir...kadang aku terfikir...takkan benda yang semudah itu...yg mana jawapannya terlalu mudah untuk dimiliki...tetapi masih ada org yang tak mampu fikir...bodoh sangat ke ??...otak tak dapat bagi jawapan ?? ...bila aku berbincang dgn teman-teman mengenai persoalan ini...rata rata memberi jawapan yang tepat dan sama...maknanya ia sesuatu yg mudah dan semua akan menyatakan pandangan yg serupa..kalau bercanggah pun hanya sedikit dan konsepnya tidak lari....tetapi kenapa masih ada yang buat buat tak paham ??..sebab tu aku kata...tak semua org berfikiran sama walaupun hakikatnya kita hanya perlu satu jawapan sahaja...tetapi masih ada yg dungu..nak jugak belok kiri belok kanan...alasan...itu pendirian dia ? walaupun benda tu salah...ego ??

ntah...tiba tiba jer aku rasa nk membebel kat sini...sbb aku malas nk membebel kt luar sana...silap cakap aku jugak yg kena...so diam...tapi bagi yg cukup memahami aku...dia akan tahu...diam aku bahaya...biar aku bising dari aku diam....

tak perlah..biar aku diam dan jadi tanda soal untuk seketika...tunggu dan lihat...

arriza : diam dan simpan...

No comments: