Wednesday 16 September 2009

2 hari lagi...

aku bagi tempoh 2 hari jer lagi...kalau tak der jugak apa yg aku harapkan itu..keputusan telah dibuat...kali ni aku nekad...sebab aku dah bosan...apabila permintaan kecil aku tak dapat ditunaikan...apa lagi yg aku boleh kata....sememangnya dia tak pernah mencuba untuk belajar memberi dan menghargai..apa lagi yg aku perlu tunggu ? aku bagi tempoh sebulan...tapi sehingga waktu aku luah ni masa tiada tanda...

sebarang perkara yg tak penah ikhlas elok dibuangkan atau dipinggirkan...tak mustahil aku akan bertindak zalim dan lebih kejam kali ini...(sadisnya bunyi)...tapi alang alang dah sakit...mengapa tidak kesakitan itu dikongsi bersama kan ?...aku tak perlu tunggu lama...2 hari jer lagi untuk dia merayakan "syawal hempedu" kalau ego masih mengatasi segala....


hanya itu yang aku boleh kata...ada 2 hari lagi..cerita ni akan bersambung...tak pun esok jer..sbb jumaat sesuatu yg lebih mustahil....

arriza: payah bila ada yg tak reti menghargai....

1 comment:

Anonymous said...

sabo PB sabo...dah nak rayo ni..kena hepi2 ma tamoh marah2 nt hilang seri raya tu ngeeee..