Friday 28 August 2009

wishlist...

kat IG ada thread baru yg dinamakan The Wishing Well ...maka ramailah yg wish inginkan sesuatu...aku pun kepingin untuk lahirkan apa yg aku impikan...tapi memandangkan terlampau banyak permintaan..so aku abaikan dulu permintaan aku...sebab aku pasti belum tentu dapat apa yag aku inginkan...ehehehe...

cuma terbayang sedari dulu aku teringinkan beberapa benda yg until now aku tak dapat dapat...antaranya :

- PULUT WAJIK..mmg banyak kat pasar malam..tapi aku tak jumpa yang sedap mcm arwah ma buat...dah 6 tahun aku teringin nak makan pulut wajik ni time raya...tapi tak pernah dapat...selalu kat pasar malam jual aku beli..tapi tak der yang memuaskan hati aku...kalaulah ada mak mak saper yg terer buat pulut wajik ni...nak gak aku merasa sebekas...tu yg aku inginkan buat masa sekarang...

wishlist yang lain yang saja nak bermanja manja..aku teringin :

-SELENDANG HITAM ALA ALA PASHMINA - selendang ni aku nak yg kain macam jubah hitam yg org arab selalu pakai tu...jenis kain kasar....bukannya tak boleh beli..saja nak manja manja ..nak org kasi ...ehehehe

- BROOCH - ni satu lagi benda mengada-ngada yg aku nak...ehehhe...mcm best jer dpt brooch pakai raya nanti...tapi aku suka brooch yg comel mcm kucing ke...rama-rama ke.....bukan bunga bunga yg mcm biasa tu..

buat tersayang...aku dah lama impikan benda ni...until now tak dapat dapat...huhuhuhu

JAM TANGAN CARTIER - besday tahun ni tak dapat gak.....harus aku beli sendiri...tak dapat cartier rasa rasa apa yg mampu pun oklah...tapi nak gak yg best mcm cartier tu...

itulah antara wishlist aku yang aku malu nak tempek kat thread...huhuhuhu

arriza : saper nak jadi pari-pari..silakan...ehehehe

1 comment:

Anonymous said...

hurm..
nak berapa semua2 tu? serba satu ke? :p
hahaha