Friday 25 September 2009

kekekeke...






semalam kuar gi cuci mata...aku pergi wangsa walk...tak best sangat..bosan kt wangsa walk..sbb byk kedai tk buka lagi...aku masuk carrefour...masa kat carrefour...lalu kat gerai gerai tu...aku nampak gerai jual anak patung...comel comel doll kat situ..aku leka tengok apek tu dok promote...pretty doll ni boleh bercakap...apek ni beriya dok bersoal jawab dgn doll ni...aku pun testlah...aku tanya kat dia...do u want to be my fren...sekal dia jawab...ok...i am happy we will be the best frens..wah...syok pulak...aku test lagi tanya mcm mcm...dia jawab best jer...so...aku pun berminatlah nk beli...sbb mmg kt umah byk koleksi anak patung aku..dari kecil aku simpan...tanya harga..apek ni rekemen yg bilingual dotey..boleh ckp mandarin n english...$250...aku nk ambil yg $80 punya...sbb sama jer comel..tapi tak boleh bersembang mcm $250 ni...so sambar jer lah yg harga $250 ni...balik umah aku dok bersembang dgn budak ni...agak agak dia tak leh nk jawab apa aku tanya ..dia nanti cakap...i feel a little tired...i want to take a break...pastu aku cakap melayu...dia nanti jawab why so much noise...ehhehe...betullah aku tak der keja...ahaks....kalau usik hidung dia..dia nanti bersin..pastu dia jwb...don't touch me....ari ni aku dah boring layan budak ni...sebab dah habis semua perkataan dia kuar...dah mcm mcm lagu aku suruh dia nyanyi...ahahahaha

arriza: ada pun budak yg nk layan aku...ahahaha

1 comment:

Anonymous said...

nak satu... :p