Tuesday 6 October 2009

privacy...

aku tak tahu apa yg aku tengah rasa sekarang ni...yg pasti kecil hati dan terasa sudah pasti...

semua ni bermula apabila aku add dia dlm FB aku...sekian lama aku add masih tak accept..alasan yg diberi mmg tak masuk akal...tapi aku tetap tunggu..dan terus- terusan add...sehinggalah pagi tadi...dia bagitahu...dia perlukan privacy...sebab tu dia tak accept...aku tak kisah kalau privacy yg dimaksudkan tu khas utk rakan terdekat ke apa...tetapi sedikit terguris bila ada dikalangan kawan kawan aku boleh pulak dia terima...cara dia..mcmlah dia ni artis terkenal dimana aku ni peminat fanatik dia....tolonglah...

setelah mendengar penjelasan dia mengenai ruang yg diperlukan...terus terang...aku kecil hati...seolah olah aku mengikut jejak dia ke mana sahaja dia pergi...dia pun sebut semua tempat kita ada jer...so aku dapat bayangkan...mungkin dia rimas...walaupun seingat aku kami hanya ada 2 tempat di game online yg join sama...terus aku kuar dari game satu lagi untuk beri dia ruang...dan satu lagi aku perlu dia keluar..untuk dia dapatkan privacy tersebut...tapi tindakan aku dia kata mcm budak budak..tak matang...hey..tolonglah...dah alang alang org sebut bab privacy ni..macam aku ni teruk sangat...prinsip aku mudah now..aku malas nak beban kan kepala...kalau itu buat dia bahagia dan rasa cukup bagus...ok teruskan...pegi mampus dgn privacy dia konon..tak ada dah aku nak cakap apa... apalah sangat nilai game yg ada ni semua...kalau dia rasa perhubungan yg kononnya perlukan ruang utk dia bernyawa ni sebelum ni buat dia sesak nafas...ok...aku bagi oksigen... terus terang jer cakap dia tk perlu org mcm aku..kan senang...buat apa nk terus bertahan bagai... bunyi mcm dah tinggal nyawa ikan cara aku buat kat dia...so now...gi jahanam....

aku tak emo..aku tak kecewa...cuma aku terasa dan kecil hati..tu jer...sebab aku anggap dia bestfren aku...sahabat terbaik yg aku penah ada...tapi bila dia dah sebut bab privacy ni...mmg aku ermmm...ntahlah....aku jer yg paham apa aku rasa....

arriza : ikhlas ?

arriza :

No comments: