Tuesday 15 April 2008

tq !

semalam masa aku tengah sakit hati ..sakit jiwa semua..aku betul betul stress..sekali member sorang ni suruh aku called dia..aku pun called lah..tapi sembang kosong ..yg aku boleh called pun just nak release tension time tu jer..
letak jer phone..aku masih tak keruan...aku call sorang lagi..tapi masa tu aku tak boleh nak cakap sebab sebak...tak sampai seminit hp dia pulak buat hal..aku pun malas lah..just sambung kat sms..

dia suruh aku sabar..rilex..tarik nafas...lepas..ahahahah...then pandang ke depan fikirkan positif..masa ni aku tak rasa apa sangat..aku rasa tu semua ayat biasa..

tapi

bila malam..aku macam tersedar dari tido yg panjang bila..masa aku layan games..aku kalah..dia kata "kalau takut kalah jgn main"..aku jawab " syok" ..tapi jawapan dia selepas tu buat aku fikir panjang..

" kalau syok ..kalah pun tak per kan...berbaloi..so kenapa nak kenang kita kalah..sedangkan kita dah dapat rasa syok tu..fairkan.."

ermm...yup..sekarang walaupun duit aku dah habis beribu untuk games ni...dan hasil dia aku berada ditahap sekarang..aku dah nekad untuk beberapa perkara.. tunggu...

arriza..macam serius..padahal games jer pun..ahahahahha

1 comment:

Anonymous said...

waiting for the beberapa perkara :D