Monday 21 April 2008

hargai ketika ada...

setelah siap sepenuhnya


sebelum dihias bunga


inilah permandangan bilik pengantin yg aku siapkan untuk abg ayie 2 minggu lepas..lepas abg ayie cakap nak buat majlis raikan kaum kerabat kat KL..aku pun kemas apa yg patut kat rumah arwah ma yg aku duduk sekarang...dan siapkan bilik pengantin untuk dia...

tapi...

setelah selesai semua..abg ayie pilih untuk tidak menginap n tido kat rumah ni...alasannya panas..memang bilik ni tak pasang aircond..hanya ada kipas jer banding bilik lain ada aircond..abg ayie pilih untuk menginap kat hotel..dia pun tempah suite room untuk bilik pengantin dia..

so...

untuk tidak buat aku rasa terkilan..aku jerlah tido kat bilik ni..ehhehehe..nak buat macam mana..susahkan berdepan dengan orang yg tak reti nak menghargai sesuatu perkara tu...bila dah tak der..baru nak kenang..baru hargai apa yg telah kita buat...

arriza : best gak tido bilik pengantin....lena lelapku..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.. kawen la cepat2.. :p