Thursday 31 January 2008

rindu lagi..

luahan di petang hari..di kala mata sedang mengantuk...keja menimbun...

adakala kita terlalu cuba untuk menambat hati seseorang sehingga kita terlupa itu bukan diri kita..maka timbullah perbagai watak dalam diri kita..

bagi aku..macam mana org yg telah mengenali aku secara dekat..org tu akan tahu perangai aku..aku tetap aku..dari dulu sampai sekarang..tak berubah..kalau dulu aku manja dgn dia..sampai skrg aku still manja..ehehehhe..kasih tak berubah..ahaks

TAPI

jika secara tiba tiba aku menjauhkan diri dari dia..dia perlu fikir kenapa aku bertindak sedemikian..kalau tak ada angin masakan pokok akan bergoyang...kalau tiada sebab..masakan manusia boleh berubah..aku rasa aku tujukan entry ni untuk org org yg aku dah kick dlm kamus hidup aku..sbb sejak ajipp letak lampu trafik kat sini...aku boleh trace sape yg baca blog aku...dah 3 hari aku check..hasilnya...ehehehehe..

petang ni...perasaan aku di melayang..aku rindu nak peluk seseorang..kalau lah dapat...akan aku peluk dia erat erat tak nak lepas...tapi.... :-(

2 comments:

just me said...

saya pun sedang merindui dia...sangat rindu..terlalu rindu..buah hati saya..ekekeke

wiet...
sesetgh orang tak pernah mahu sedar yang dia telah melakukan kesilapan sehingga kita ambil keputusan untuk tdak rapat lagi dgn dia...dia tidak pernah mengkaji mengapa kita dah tak buleh nak berbaek dgn dia..sebaliknya dicanang dan difitnahnya pula kita...saya memang dah tak peduli orang macam neh wiet..dia msg pun saya tak pernah balas...sbb pada saya orang macam neh mmg tak perlu dibuat kawan...orang macam neh hanya buleh dibeli bukan dimiliki sebagai sahabat sejati..

saya dan kekaseh hati saya memang amat berhati2 skrg...sbb kami dah pernah terkena dgn manusia hipokrit macam neh...bermuka-muka..dan kami rasa tak de mereka ini dalam hidup kami..sama skali tak kan merubah apa2 sebaliknya skrg kami lebih bahagia dan tenang...

arriza said...

scarl...
ada kala nya org menilai kita melalui apa yg mereka lihat tanpa menilai apa yg telah kita buat
!