Wednesday 16 January 2008

DATO SHAKE





kalau org tanya aku..siapa penyanyi kat malaysia ni yg aku PALING minat...ni jawapan aku...DATO' SHAKE...aku memang peminat fanatik Dato'Shake..bagi aku dota shake ni pakej...handsome..macho..suara best...aku teringat aku minat giler kt dia masa tu aku sekolah rendah..umur aku 8 tahun..dia jadi tetamu rancangan Hiburan Minggu Ini..hos waktu tu Razis Ismail..Dato' Shake nyanyi lagu Alleycat time tu..sekuntum mawar merah sebuah puisi..sepanjang dia nyanyi dia asyik senyum jer...membariskan gigi dia yg cun tu..aku tengok..aku rasa syok sendiri..aku pun dok senyum gak..sebab rasa mcm dato shake ni dok senyum kat aku...mulai dari hari tu..aku memang minat giler kat dato shake until now..org kutuk macam mana pun..aku tetap minat dia..tak kiranya dia ni uncle azalina othman tu ker...aku minat dato shake..bukan aku minat azalina othman menteri belia dan sukan tu..dah tua pun maintain macho...

aku memang lemah kalau tengok lelaki yg suka tersenyum membariskan sebaris gigi yang cun..lagi satu bibir yg seksi..perghhhh...cair beb...

gilerlah ko arriza...

No comments: