Tuesday 21 August 2007

pasal ni ...

semalam balik kerja aku terus gi shopping..rasanya bulan ni bulan shopping buat aku..dari klcc aku ke alpha angle..kasut yg aku beli rasanya banyak kotak belum pakai lagi..tapi apakan daya..nafsu shopping aku tak pernah turun..sebelum ni aku dah beli 4 pasang kasut..semalam aku terberkenan kat dua pasang kasut lagi..tu pun nasib baik aku tak beli jam yg dah sebulan aku usya..sebab memikirkan aku baru jer sambar jam guess yang aku beli kat megamall kuantan ari tu..masuk IG berkenan jugak tengok jam fossil tu..tapi aku lebih ghairah jam cartier yg sekadar mampu aku tengok bila lalu kat klcc tu..yg aku berkenan harga dia 3 bulan gaji...huhuhuhu..suruh hubby belikan kan pun..dia kata ambillah tissot ke..TAG ke..tapi nak buat macam mana..aku berkenan yg tu..terpaksa lah aku pendamkan jer dulu..nanti aku jual kereta aku yg dah semakin buat hal ni baru padan muka aku..pagi tadi masa drive problem yg sama..lari tak best..baru jer hantar servis masa nak balik kedah..habis 4 ribu pun tak reti reti nak berbakti elok elok pada tuannya..hubby dah cakap suruh aku tolak ambil honda ke ..boleh jimat sikit katanya...(jimat bayar bank kut..)now aku tengah berkira kira nak tolak ke tak kereta ni..ikut kepala yg mengong sekarang jugak aku jual..tapi bila aku check bank..nak kena to up tu yg buat aku sakit..tu yg buat aku bertahan pakai jer..

balik dari shopping hujan lebat..aku redah hujan menuju parking..sampai rumah jam pun dah pukul 11.30..sebelum tu aku dah makan takimoa ke..takiyaki..minat betul aku dgn makanan jepun ni..takimoa unagi tu dah seminggu aku melantak....tak jemu jemu lagi..sampai rumah lepas mandi badan dah rasa tak sedap..aku ngulor tahan 5 minit jer..tekak mual..

pagi tadi bangun..ingat nak m.c tapi mengenangkan cuti sekolah kat ofis tinggal aku dgn 3 org jer kaum yg lain tu..elok aku masuk..lagi pun khamis ni aku kena ke kuantan..meeting terakhir sebelum charity function bermula 9 september ni..aku tiba di office pukul 11..jenguk IG seperti biasa..inilah port aku melepak selepas aku cari angin perubahan..tiba tiba semalam aku dikejutkan dgn berita zarul pindah ke china..lama aku tak nampak zarul..last 2 tahun lepas..teringat zaman aku..zarul..syd..deff..topi....kat rumah lama..meriah..saling usik mengusik..terasa ceria waktu tu..datang keja sambil diiringi rakan rakan cyber..tak sedar masa keja dah berlalu..tapi tu dulu..sekarang masing masing dah bawa haluan masing masing..

hari ni masuk office aku dah rasa angin semacam..di campurkan beberapa perkara lain yg buat aku angin..kenapa emosi macam ni datang ? aku benci bila datang emosi yang berbaur begini..sedih..sayu..sensitif tak bertempat..kadang aku rasa apa nak jadi dengan aku ni..benci dgn diri sendiri..tapi sesuatu yg kita benci itu kadang penawar..sesuatu yg pahit itu ada manis yg terselit..tapi puas aku cari kemanisan itu..lambatnya nak dapat..

now aku tak der mood..bencinya aku bila mood macam ni datang..susahnya aku nak cari org yg boleh pahamkan aku waktu ni..Tuhan tolong..aku benci dgn situasi dan perasaan skrg..

No comments: