Friday 1 January 2010

happy new year

past is xperience
present is xperiment
future is xpectation
use ur xperience in ur xperiment 2 fulfil ur xpectation 4 upcoming year 2010...


aku dah terlelap jap ni...punyalah mengantuk melayan hindustan kat channel 108 tu..Devdas..shahrukh khan berlakon....dari kul 9 smp kul 12..tk habis habis...rasanya dh tengok citer ni..tapi ingat ingat lupa...so mlm tahun baru..tk tahu nk buat apa...so layan jer lah....tengah shahrukh khan tgk aku tido....tba tiba dapat sms diatas...shahz send kat aku...kalau dlm bahasa melayu bunyi dia mcm ni kut...

semalam adalah pengalaman
hari ini adalah kenyataan
esok adalah harapan
jadikan pengalaman untuk satu kenyataan bagi memenuhi harapan...

sempena malam tahun baru ni...aku harap 2010 lebih ceria buat aku...2009 byk yg tak tercapai...setiap tahun aku tak der azam..sebab azam sentiasa bersama aku setiap hari....ehehehe...2009 en azam makbulkan impian aku untuk kereta baru...oklah...cuma dari segi kerjaya...aku rasa masih di takuk lama...dari segi lain...dah penghujung tahun ...banyak keriangan menjelma dalam hidup....harap 2010 lebih bermakna....

arriza : shahz ni pun mana mssg dia forward ntah...ahaks

3 comments:

Anonymous said...

it's just another day~ :D

Unknown said...

hello...
want to lose weight? juz ask me how!!
ur herbalife distributor. lose ur weight without having to control ur food!!!!!
do contact me if interested.
kiasan_naluri89@yahoo.com

aku said...

mensyukiri apa yang dianugerakan pada kita adalah terbaik untuk metaati dia.