Tuesday 8 May 2007

BAYANGAN RINDU



hari sabtu baru ni ..aku nak jumpa kak anis kat pwtc..tapi ya ampunn kak anis..wiet tak berkesempatan nak beramah mesra dgn kak anis...

pesta buku dah berlalu..aku pun turut berpesta membeli buku..byk novel yg aku sambar..dan semestinya BAYANGAN RINDU nukilan kak anis ni..baca bayangan rindu ni betul betul mengimbau cinta monyet zaman sekolah aku dulu..main tulis tulis nota selit dalam buku..bila cikgu datang dari jauh ada seorang tukang jerit bagitahu...fazira datang..mat soh datang..ehhehee memang kak anis buat wiet senyum sorang sorang..sebab itulah nostalgia zaman sekolah yg memang ada dalam kotak ingatan kita..dalam BAYANGAN RINDU ni Iddya bercinta dgn Baein awalnya tapi Q hadir..paling best bila kak anis dah bagitahu muka Q macam ako mustapha..lagi satu kalau dlm GEMERSIK KALBU kita boleh tahu makna nama negara mcm ITALY ( i trust and love u)..dalam bayangan rindu kita akan temui makna HACKS..ehehhee
disebabkan novel ni masih baru di pasaran so tak bolehlah aku nak bagitahu apa jadi akhirnya..tapi memang best...novel kak anis tak pernah mengecewakan ..sedih baca novel ni bila berdepan dgn lutfi..kesungguhan Q mengenai Islam..ketabahan menunggu Iddya..

bait puitis dlm novel ni : " I'll lend you my shoulder for you to cry on, my ears to listen to, my hands for you to hold, my feet to walk with you, but I can't lend you my heart..coz'it already belongs to someone.

que sera,sera.whatever will be..will be..the future's not ours to see.que sera, sera.what will be..will be

No comments: