Thursday 13 September 2012

CHINA..

raya ada lagi seminggu...so masih sempat nak bermaaf-maafan kepada mereka yg masih belum beraya...ahaks...

tak sangka topik tabita masih hangat diperkatakan...sampai ada kata aku ni tukang jual produk kecantikan...ekkekeke...gelak jap...baru tulis 2 entry pasal ephyra terus kena blame kata aku jual produk tak laku...jeles punya pasal..tu yg kutuk tabita....sampaikan aku terdelete comment pun kata aku macam-macam...padahal seingat aku..aku delete comment orang yang sibuk promote barang kat sini...wa talak suka...tak perasan ada delete comment lain sama...tak per lah..untuk pengetahuan tukang sibuk dalam ni...aku bukan online 24 jam guna laptop mahupun pc...banyak masa aku online guna handphone je pun...so kalau ada benda yang" ter " tu..harap maklum...nama pun guna handphone..erkkk lupa..ni blog aku..aku punya pasal lah nak tulis apa..nak delete ke nak apa ke...blog aku..bukan blog korung...lupa pulak...wakkakakaa

hello akak-akak...saya bukan meniaga yer..ephyra tu saya beli pun dari kawan...nak dapat harga murah jadi ahli...tak adanya nak promote lebih-lebih kat facebook bagai..create blog khas nak jual produk macam orang meroyan....tambah-tambah seller tabita tu...lagi lah ada yang meroyan...ok abaikan...(kikiki..ayat bagi bengkak lagi..ahaks)..aku nak delete lah entry pasal ephyra...kang kata aku nk promote pulak...ekkekeke..baik delete...

"BLOG SAYA BEROPERASI DARI TAHUN 2007...ADA KE NAMPAK SAYA NI PENIAGA PRODUK KECANTIKAN "...EHHEHEE (ayat paling kelakar yang penah aku baca setakat ni )








raya hari tu aku beraya kat beijing..menjalankan misi memanjat tembok besar china...nak panjat sampai habis tu melampaulah kan...7ribu km tu kalau tak silap....sebulan pun belum habis kalau aku lah yang panjat...so aku panjat sampai ke puncak ditokong atas sahaja...tu pun megah lah jugak...tapi ok lah..sekurang-kurangnya misi aku nak panjat tembok china time raya tercapai...ahaks

ok...sambung next time...bz...tapi bukan bz bisnis ye dik...akak belum boleh resign lagi ni...bos masih sayang akak untuk terus berkerja buat dia...ehehhee..to be continue later...bye

Arriza : ini blog saya...ikut aturan saya...ahaks ( baca gaya ala-ala big brothers )...selepas di beijing...menyusul ke egypt...daaa

1 comment:

Unknown said...

wah...lepas nih nak simpan angan ke sini juga. best jer dapat travelling sana sini.