Saturday 19 June 2010

p/s: i love u ???


ntah kenapa...setiap kali aku tengok citer p/s i love you...setiap kali tu ler aku tak berginjak dari tempat duduk...rasanya dah berpuluh kali aku layan citer ni... masih tak jemu jemu lagi...itulah aku tak penah jemu kalau dah melekat untuk suatu perkara...iyer ke ? ermmmm...rasanya kebelakangan ini tidak kut...dahulu mungkin...aku cukup setia untuk banyak perkara....sekarang banyak perkara aku akan pertimbangankan dahulu sebelum membuat sebarang keputusan...

zaman sudah jauh berubah...manusia terlalu banyak ambil kesempatan diatas kelemahan insan lain...terlalu sukar untuk kita mencari erti keikhlasan...umpama semut hitam dimalam hari...kalau buat apa apa perkara...dihujung ayat akan keluar..."takkan tolong sajer jer ni...tak kan tak ada apa apa.." tidak pun...buat baik untuk mendapatkan sesuatu...dengan kata lain..baik ada makna...ahaks

aku ambil mudah untuk perkara ni...usah semakkan otak...kalau orang itu hanya perlukan kita pada masa masa tertentu...bagi aku senang jer....orang tu hanya perlukan masa aku untuk dideletekan dalam hidup aku...aku dah malas nak bersusah payah untuk orang orang seperti ini...ibarat melepas anjing tersepit...

aku rasa sekarang ini...semua orang akan lihat kepentingan diri itu perkara pertama sebelum melihat orang lain....tiada lagi istilah menjaga hati sesama sendiri...kalau aku 20 tahun dulu mungkin kut...sentiasa jaga hati sekeliling....kepentingan sendiri sanggup diketepikan...janji orang orang disekeliling aku puas....sanggup makan hati...berendam airmata semata mata hendak melihat orang yang kita sayang gembira...hati sendiri terluka tak mengapa...tapi itu dulu....hasilnya apa yang aku dapat dulu ?? sendiri kecewa...nasib baiklah ada yang sanggup hulurkan tangan ketika aku terjatuh masa tu...

apalah aku dok bebel senja senja ni...padahal intro pasal p/s i love u...apa apa jer lah...ahahhaa...

arriza : banyak orang yang nak kena delete dalam diri arriza...

No comments: