Saturday 24 October 2009

bosan...

dah sampai masa aku terasa bosan dengan segala...bosan dengan sekeliling..bosan dgn dunia cyber..bosan dgn semua....now masa untuk aku away dari segala....maybe untuk seketika...dulu pernah rasa mcm ni..tapi sekejap jer rasa tu.....sekarang aku tak tahu untuk tempoh berapa lama...

apa apa pun thx buat sekeliling yg memahami aku ...yg menyedari bila aku tiada....yg masukkan aku dalam kehidupan dia...yg apa lagi yer....terima kasih kalian....moga kalian tak bosan mcm apa yg aku rasa...sesungguhnya aku jer yg tak paham dgn diri sendiri....aku dah bagi ruang yg luas kat diri sendiri untuk tarik nafas panjang...fikir apa yg aku mahu...tapi jawapan yang aku dapat....AKU BOSAN !

arriza : masa untuk melangkah keluar dari kepompong bosan...errmmm

dulu..masa kecil..kalau aku pakai stokin tak betul...aku bosan giler....dah tua ni...tak ada apa nk buat pun..lagi bosan ...padahal byk benda nak buat...tp semua tu ambil masa...mcm mana yer...waduhhh...

No comments: