Monday 6 July 2009

i hate this part..

pertama sebelum aku terlupa..thx a lot buat semua yg wish ari tu...tak der hadiah yg istimewa aku terima..cuma sebiji mug n card pemberian AI n ND...berangan lah jugak kut kut dapat TAG ke..huhuhu...angan angan jer lah... :(..apa apa pun aku terkejut dgn sms ajipp....ajipp..miss u so much...zaman itu sudah jauh berlalu...

hari ni..bila aku singgah blog aku..aku tak tahu apa yg aku rasa..kosong ?..berbaur..sini selalu menjadi tempat utk aku luahkan sesuatu..tapi kenapa lately ni aku terasa sendirian aku tu lebih ke luahan aku...betullah org kata..diam itu emas...perasaan kita...apa yg kita rasa tak siapa bisa memahami...rindu aku...kesakitan aku..hanya aku....

mmg emosi aku tenat lately ni...nak kata nak menopuse lambat lagi...tapi yang pasti terlalu sukar untuk sesiapa faham aku...

tadi aku masuk blog rizal..(ni rizal junior aku kt UM..bukan rizal sorang tu..) aku suka baca blog dia...aku rasa setiap apa yg dia coret seperti cermin aku...sampai ke bait al fatihah buat arwah mama rizal..aku sebak...ada persamaan itu buat aku...

ari ni..aku tertanya tanya kat diri aku...apa yg aku inginkan selama ini...berbaloi kah untuk aku tunggu ?...tidakkah ia sia sia jika hasilnya mengecewakan ?..berapa lama aku perlu untuk ini ?...penat fikir...aku buntu...aku terasa kebosanan itu...

aku perlu noktah untuk seketika...fikiran aku tersangatlah berserabut...

arriza : lonely...

No comments: