Tuesday 5 August 2008

fagged..


lagu fevret aku..nancy ajram...sayu jer dengar....aku cari yg ada english translated...senang paham....sebab selalu aku paham sorang jer..org lain tak paham...

ada org pesan kat aku...kalau nak meluahkan tulis kat kertas then campak masuk tong sampah...tapi aku rasa tiada kepuasan...sebab bila masuk tong sampah...aku tak boleh baca balik luahan aku tu...aku suka luah kat sini...then bila aku luah kat sini...ada pulak yg akan bertanya...ada pulak yg terasa..ermm...serba tak kena semuanya...tapi sedang citer...oklah aku buat disclamer....tak der kena mengena dgn hidup atau pun mati...ehehehe

sebenarnya..aku geram dengan satu situasi yg memenatkan minda aku...apabila semua kesalahan dihumban kebahu aku...aku yg bersalah...aku yg teruk kena hentam... walaupun terang nyata...benda tu semua kalau dikronologi semula...boleh nampak salah siapa... tapi seperti aku dah bagitahu sebelum ni...bila sesuatu telah bermula...never begin or accompolish...so aku akan teruskan...untuk patah balik...itu bukan aku...namun masih ada yg tak paham...bermacam bentuk tindakan dikenakan ke atas aku..aku tension bila keadaan sedemikian....aku inginkan sebuah perjalanan yg teratur...tanpa melalui kesesakan yg memenatkan...tapi kalau hanya aku jer yg perlu pandu terus terusan tanpa ada satu pihak lagi yg nak sambungkan perjalanan bagi ianya berjalan lancar...dah tentu aku penat...silap haribulan accident...

now....aku memang jauh hati...kecil hati dgn apa yg berlaku...aku rasa tak adil...semua kesalahan dihumban ke bahu aku...sifat manusia...bila inginkan sesuatu manis...bila salah kita juga yg kena...tak mahu mengaku salah sendiri...now..oklah.. aku nak tengok sejauh mana permainan ni berterusan... aku nak diam...bukan sebab silence is golden when you can't think of a good answer...tapi silence is one of the hardest arguments to refute...

arriza : silence is the true friend that never betrays..i was silent now...

No comments: