Sunday 16 March 2008

cuti

jap lagi aku tak der..lagi 4 jam aku nak siap gi melaka...

status now : aku kalah poker 60 m..melayan dari pukul 9 mlm...sampai aku keluar gi mkn..sambung balik..keputusannya...duit aku hangus rentung..terbakar...musnah berderai...apa lagi ayat yg boleh menggambarkan perasaan aku waktu now...aku main berdua dgn severe torture mangkuk hayun tu mula dah buat duit sampai 12 m..last tinggal zero jugak..geram punya pasal..lepak meja mahal...dari 1 m sampai ke 10 m...keputusannya ..yeahhhh...habis 60 mill...bersamaan dengan $200..ya..200 ringgit malaysia 60 mill tu...ehhehehe

layan pulak black jack...elok untung 40 mill..last dapat 20 mill jer...tamak...laki dah pesan..kad akhir jgn layan..sure mkn duit..kedegilan menggatasi segala...

minggu depan..dari rabu sampai ahad...aku cuti panjang...menuju satu destinasi...

hari ni deman aku ok..kurang banyak...kecuali batuk yg masih berterusan...thx buat seseorang yg aku cari time mcm ni..prihatin dia kat aku...tadi aku tak sempat nak balas sms dia...dia sampai reply ..." arri..please respon.."...kejap aku balas...setelah 15 jam aku diam..sebabnya aku terlena..dah senja baru bangun...dan hp aku baru charges...sorry u...i tahu u ambil berat kat i...i ni tak habis habis menyusahkan orang kan...


last..aku nak tido..esok aku tak online..aku dah minta darling aku train gi gym...rugi wooo...ehhehee...nak pejam mata sejam 2...kalau dapat...adios...

1 comment:

artline said...

kamu ni memang..