Wednesday 20 June 2007

terima kasih..




hari ni..hari ketiga aku masuk office seperti biasa selepas peristiwa banjir yang melanda depan bangunan aku ni..habis basement tenggelam..terpaksa aku menapak naik LRT..parking kereta kat stesen jelatek tak pun stesen damai..lif baru semalam ok..tu pun kejap ok kejap k.o..kiranya sebulan ni tak payah aku nak susah pegi gym..pegi titiwangsa jogging..naik turun tangga menuju ke penthouse ni..huh..memang confirm bulan ni berat badan aku turun..sepatutnya kami dah mula pindah ke pejabat baru kat area ampang hilir tu..tapi ntah macam mana staff kat penthouse jer yg akan kekal sementara urusan jual beli bangunan ni belum selesai..terpaksa lah aku duduk dibangunan usang yang daif ni..

hari ni masuk office..line tenet jer boleh guna..telefon still tak boleh..bumbung bocor sana sini..disebabkan line tenet jer yg ok..maka kesempatan ini aku guna untuk mengulor..tempat pertama yang aku jenguk dah tentu IG ! seronok join forum ni..semalam masuk sekejap..dapat pm dari syd..ucap hepi besday..tq syd..jumaat lepas bangun tido bonjour kat sayang..then dapat sms happy birthday dari En.A ..lepas tu baca sms fary pulak " kak..hepi besday..hadiah nanti cukup bulan fary bagi..now tengah bulan duit dah pokai" ehehehe sabar jerlah..tghari tu dapat hadiah dari en A..cantik..terharu aku..gelang cristal en A bagi..terima kasih en.A..siap dengan iringan lagu hepi besday pelbagai rentak tu..ehhehe..balik rumah NajMi hantar chocolate cake..terkejut aku..sabtu tgh aku lepak layan tv..tiba tiba dpt mms dari vagg..sekali tengok cerita thru mms rupanya..ahhahaa si vagg reply mms aku yg minggu lepas..aku cakap ingatkan dia nak send gambar cake sebab birthday aku..sekali dia hantar gambar pizza dia buat belum bakar..buat aku mengidam jer..apa apa pun thx sis..siap buat entry kat kak wiet..huhuuhu..petang ahad tgh jalan jalan kat KLCC dpt mssg liana..terima kasih liana...monday..aku terima something special from someone..tiba tiba aku termenung panjang....

masa aku kat study dulu..aku berkongsi hari lahir dgn satu budak ni..mamat ni berasal dari kelantan..pasir mas ke pasir puteh aku tak ingat..tapi yg pasti dari kelantan..makwe dia adik angkat aku time tu..dia pulak satu kelas dgn aku..bila 15 june makwe dia akan bagi aku hadiah..dan kat mamat ni dia bagi cake..lepas habis belajar kami sempat berhubung selama setahun jer..dia berhenti keja terus terputus hubungan sampai sekarang tidak ketemu..buat IRWAN SETIA happy birthday..15 june 1979..eheheh so ko kira lah umur u berapa sekarang..(macam dia baca)..ehehee

stop bab besday..dah berapa hari berlalu..masuk bab lemau pulak..aku tak tahu kenapa nafsu berforum dan bertenet aku semakin menopouse skrg..aku join forum dulu tahun 2003..tapi time tu masuk baca baca jer..reply adalah ciput..takut dgn otai..lagipun time tu tenet opis aku kena guna dial-up..terpaksa berkongsi..bukan mcm skrg streamyx..masuk amnet dulu pun berkongsi username dgn kakak kakak kat opis aku..masa tu semua sibuk nak cari surat layang mak et lah..nak tengok gambar wan nor azlin lah..sekali yg kuar forum amnet..dari situ aku kenal dgn beberapa forumer..forumer pertama yg pm aku..AKUMELAYU..tapi akumelayu dah menghilang..kemana aku tak tahu..rindu rasanya aku dgn akumelayu..tiba tiba dia diam dari dunia cyber..aku tak tahulah kalau dia masuk guna nick lain..

dan dari amnet aku kenal yg lain..kemudian join IG..cari..ada yg still berhubung..walaupun aku jarang online macam dulu..tapi ingatan dari dorang..ada yg rajin bersms dgn aku..buat aku terharu..dan bagi aku..teman bukan dimasa ketawa jer..bila kita sunyi sepi..ada yg datang menjenguk bertanya khabar itulah teman suka duka ! walaupun sekadar cyber..

dan tengah aku mengelamun..aku dengar lagu ruang rindu ni..aku pun cari kat youtube..sekali jumpa videoclip ni yg paling ok pun..yg lain video ntah apa apa..nasiblah mamat ni..aku ambil letak kat sini..jangan dia claim royalti kat aku dah..aku suka dengar lagu ni..sayu jer..yg pasti memang aku rindu bangat kat arwah ibubapa aku..rindu kat sayang aku..rinduuuuuuuuuu

No comments: