Friday 28 January 2011

dam !

minggu depan dah mula cuti panjang...hari ni jengah office lewat petang...ada je benda yang membuat aku sakit hati...berdepan dengan manusia-manusia yang tak reti nak menjaga hati orang....

aku nak marah pun dah besar panjang...ada akal dan otak utk berfikir...tak kan dah dunggu sangat tak boleh nak fikir apa yang dibuat tu betul atau salah...ermm...sakit otak bila ingat...apa-apa pun benda dah berlalu...dan aku jugak yang kena tempias...hanya kerana orang-orang seperti ni nak menyelamatkan diri....jadi jari dituding kepada yang lain...

jujur...aku sangat sangat terasa dan berkecil hati dengan perbuatan dia...sebabnya benda yang melibatkan amanah orang...sedikit sebanyak akan terpalit kepercayaan tu...

aku dah tak reti nk cakap apa...sebab kecewa sangat dengan tindakan dia...

arriza : never n ever trust someone...

1 comment:

Anonymous said...

Ampun maaf dipinta, Mmg akui ia tindakan yang dungu sekali, terburu-buru menyelesaikannya. Bila di tembak bertubi-tubi. Minta ampun sekali lagi. Sejujurnya saya pon malu dengan tindakan sendiri. Amanah orang tidak di jaga. Pengajaran yang paling berguna utk diri ini.