Thursday 12 November 2009

kisah kehidupan...

sangat mengecewakan...itu yang aku boleh katakan...dia bukannya org luar buat aku...aku pun bukannya adik tiri dia...tapi aku ni adik kandung dia...darah daging dia...satu ibu..satu bapa...dan aku juga satu satunya adik yang dia ada...adik perempuan bukan adik lelaki...tetapi mengapa dia perlu perlakukan aku sedemikian ? hanya kerana aku perempuan tunggal dalam keluarga ini...dia sanggup buat aku lebih kurang...kalau dulu...antara kami dah tak punya sesiapa...itu kata kata dia...tapi kini masa dah berubah...kalau kehadiran aku tak diperlukan lagi...aku pun tak perlu abang seperti dia lagi...apa guna punya darah daging seperti ini... kalau satu satunya adik perempuan yang dia ada pun dia sanggup tekan seperti ini....ok bagus...dunia aku lebih aman tanpa dia selepas ni...bagi sedikit masa untuk aku buang terus orang seperti ni dalam kamus hidup aku...terima kasih sebab jadi abang buat aku...

arriza : Tuhan...permudahkanlah....

1 comment:

Anonymous said...

be strong :)