Wednesday 25 November 2009

charity dinner - MIFA


















dulu semalam join charity dinner sempena MIFA..kali ni untuk bantu dana rumah anak yatim Raub..ok lah...untuk kali ni model yg peraga baju tu tak lah mengarut sangat fesyen dia mcm last time...aku pun suka tengok...gambar ni semua aalim yg snap...tapi aku tak berkesempatan jumpa dia pun...sebab terlalu sibuk dgn tugas time tu...tq aalim izinkan aku letak pic semua ni kt blog...kalau jumpa time tu..nak juga aku jadi model lepas org semua balik..posing sakan...suruh dia snap pic aku byk byk...tapi apakan daya...orang semua dah balik..aku still tak habis keja lagi kena melayan karenah dorang yg join ni...ehhehehe

antara yang berangkat ..Sultan Pahang n kerabat...artis RIzz AF n Siti...buat pertama kali aku tengok Rizz secara live..oklah aku mengaku dia handsome...Siti pulak..dah banyak kali kami jumpa...salam..peluk cium semua...ehehe...tapi malam tu Siti nyanyi lagu baru dia tu mmg aku mengaku...best sangat...hakikatnya aku tak minat Siti pun...tapi suara dia mmg power...dan Siti mmg cool...teringat masa kat pekan ....Siti nyanyi layan tuanku...punyalah sporting....n aku tabik lah kat dia...bawalah byk mana lagu pun...suara tetap kaw...apa rahsia yer...telur mentah ? hehehe...

aku lupa pulak..yg ambil bahagian saper...antaranya Tom Abang Saufi...yg tampil malam tu bersama camelia aka mimie...ehhehe...pereka lain i tk ingat...tunggu jugak kut Rizalman...zulfazli or Razuan ke ..tapi dorang tk join mlm tu...cuma siti yg peraga baju rekaan razuan.... tapi model from morroco n indon mmg cun cun lah...aku tgk pun geram....(ni kes salah jantina ke?..ahaks)

arriza : time mcm ni lah nk cari jerung besar ke..anak ikan ke...ahhahaha

No comments: