Tuesday 5 February 2008

tenang...

selasa - 4.20 pagi

entah kenapa waktu ni aku rasa tenang sangat...ketenangan yang sama dgn suasana pagi yg hening now...walhal tadi fikiran aku kacau dgn beberapa perkara yang kurang menyenangkan...aku ingat nak masuk tido terus..tapi hati ingin bangun solat minta ketenangan dariNYA...ternyata permintaan aku dimakbulkan...aku rasa satu nikmat dalam suasana hening sebegini aku sujud mohon pertunjuk dariNYA agar jiwa tenang...tenang dari rasa berbaur sebentar tadi...antara geram..sedih...terkilan..

aku layan poker dari pukul 12 tadi sampai pukul 3..sempat pegi gym...buat crime... aku rasa kehidupan aku sekarang cukup terisi dan seronok dengan adanya TORNCITY..aku tak kacau orang...habis kuat aku attacked org yg kacau aku kt TC..tapi tu lah...dalam kita sibuk dgn kehidupan kita...masih ada sang tenuk yang suka bergelumang dikandang orang...masih ada badak air berpasangan berlari lari di laman kita...dan masih wujud ultraman yg cuba menyelamatkan makhluk di planet bumi ? ehehehhe...tak wujud...yg wujud superman pakai spender kat luar nak tunjuk macho tapi hancur...konon bertindak dgn tepat dan sahih..hakikatnya dia tak sedar spender dia pakai diluar...

renung renung kan lah...apa yg aku merepek di waktu 4.37 pagi waktu malaysia ni..

*thx abg bagi nasihat kejap ni..." adat dunia cyber..pedulikan..ok sayang..gi tido....muahhh...:-)"

No comments: