Wednesday 20 February 2008

jauh...

hari ni sampai ofis mcm biasa ...pukul 10.30...setelah layan roti canai banjir dgn teh tarik...pergghhh dah lama tak mkn macam ni...lepak warong mamak tepi jalan...dah tahu lewat boleh sembang hu ha hu ha lagi..smlm tido 2 jam jer..aku layan poker sampai pukul 3 pagi..tu pun sebab streamyx buat hal...kalau tak rasanya aku tak tido terus..tepat pukul 4 baru aku masuk tido..setelah line masih down...kesannya bangun tido pukul 7 lebih...subuh gajah lagi...ahahhaha...pukul 9 masuk ofis..pukul 9 baru aku keluar rumah...bestkan..

sampai ofis..aku termenung..rasa mcm nak menangis...air mata tunggu masa nak jatuh...tiba tiba rasa sayu...sedih tanpa sebab...walaupun orang ramai disekeliling tetapi rasa terlalu sunyi...pasal yer..teringat kata kata seorang kawan...

Kesunyian akan dirasai apabila bersendirian namun kesunyian yang lebih akan dirasai apabila terasa bersendirian di dalam keramaian.

jauh aku mengelamun...kadang aku sendiri tak faham dengan rentak kehidupan...terasa jauhnya aku...jauh dgn siapa ? jauh ...ntah..jauh dgn siapa yer...

No comments: