Thursday 15 November 2007

YO............

lamanya aku tak jenguk sini..

sekarang jadual aku padat..dgn aktiviti attack mengattack dan segalanya..

Alhamdulillah..charity function untuk anak yatim IG dah berlalu dgn selamatnya..walaupun ada kekurangan dan biasalah..rumah dah siap pahat masih berbunyi..aku anggap ..oklah sebagai berjaya..sebab ni first time..tapi sedikit sebanyak..aku sedih..timbul sedikit kekecewaan..bila ada pihak yg tak puas hati..walaupun perkara tersebut bagi aku tidak mendatangkan kudis..kerana segalanya telah berjalan lancar...tapi masih ada ungkit mengungkit..hingga ada yg lari dan buka tempat baru hanya disebabkan perkara yg kecil ni..apa apa aku simpati pada K****...dia pun tak minta benda ni terjadi pada dia disaat saat macam ni..tipu kalau aku kata aku setuju dgn mereka yg berhijrah tu..adatlah..tapi bagi aku..benda ni tak sepatutnya terjadi di saat mcm ni..tujuan kita nak buat sesuatu yg bermakna..dan sekarang aku dapat rasakan kesuraman IG..aku pun jarang jengah..bukan sebab aku berhijrah macam dorang..tapi aku sibuk layan matsalleh kat torncity tu...ahahaha..syok tu..enjoyed..walaupun jauh..lagi best layan dorang dari layan mereka mereka yg ntah apa apa..ahahha...

kat torn city ni ..aku rapat dgn 3 org matsalleh..tapi yg paling baik dgn aku..whitehart..dia selalu selamatkan aku dari jail...tiap tiap hari ada jer tips dari dia..smlm dia tolong aku selesaikan mission level 10..dapat aku 700 ribu.. ehehhe..aku belanja dia aiskrim..siap hantar sedozen roses tu...aku cakap kalau dia kat malaysia aku dah ajak dia mkan malam sekali..ehhehehe

nanti akau nak tempek gambar handsome dia kat sini..sib baik now torncity down..kalau tak..ehhehee

No comments: