Tuesday 27 November 2007

LOL !

Semalam aku masuk Gamesyok…tengok admin buat perubahan kat mbattle dia..aku orang pertama yg guna barang barang baru dalam tu..sedikit lalok..sebab byk sangat morphines yg digunakan..ahhahaha..aku attack rizal..dah lama aku tak sembang dengan rizal..aku tahu dia sedikit terkilan dengan aku..sebab dia pm aku hari ahad ari tu..dia cakap takkan nak say hi pun susah…ermmm…aku punya alasan untuk itu..tapi baik aku ambil sikap untuk mendiamkan diri..

Pagi ni..aku baca kat thread mbattle.. sonic komplen..kenapa admin tak sound awal awal nak buat perubahan…aku ketawa..nak jer aku reply kat situ..tapi kang angin pulak mamat ni…biar aku tulis kat sini..aku rasa soalan sonic tu..sama jer macam soalan GNR kat neotech pasal jail kat forum bangang tu…ahahahha..jawapan dia untuk aku yg dijawab oleh sonic “ forum tu dia punya..dia admin..so dia ada power..dia punya pasal dia nak buat apa..” dan tadi nak jer aku tulis balik mcm ni kat thread yg sonic tanya tu…tapi itu hanya mengeruhkan keadaan..

walaupun semalam ada org cakap kat aku..orang bijak dia akan merendah diri…dan bezakan orang yang bodoh sombong...bagi aku..aku bukan bodoh sombong dan aku bukan hendak meninggi diri…tapi aku hanya hendak menjadi peguambela buat diri aku sendiri atas perkara yg terang nyata bukan salah aku..

perkara yang paling aku benci dalam hidup…aku dihukum atas kesalahan orang lain..aku cukup sensitive tentang ni..aku bukan seorang pemaaf yang baik..dan aku seorang pendendam..kepala batu pun yer…itu aku akui..sekali aku kecewa dgn seseorg..sampai bila bila aku akan berdendam…untuk memaafkan seseorang itu bukan aku..inilah perangai buruk aku…aku teringat arwah mum selalu cakap .. “ dalam 3 orang anak ma..yg perempuan sorang ni paling keras kepala “…arwah dad pun selalu sebut “ kalau dah stubborn tu tak boleh buat apa “…

ntahlah…setiap orang ada kelebihan dan keburukan dia..dimata orang..mereka menilai apa yg mereka lihat..tetapi sebenarnya…hanya kita yang berhak menilai siapa kita sebenarnya…

1 comment:

Anonymous said...

Hye rizza,

Hope u ceria dan bahgia dengan apa yang u lakukan.. Walaupun u rasa i tak pernah pantau perkembangan u.. blog ni selalu jadi tempat untuk i tau berkenaan u walaupun selalunya i akan baca menda yang berulangkali.. I tau u bz.. sebok dan bla2 dan maybe tak kisah pasal i atau org lain.. Apapun i tak pernah lupa apa yang i pernah katakan walau i seringkali i tekilan dengan apa yang i dan u katakan umpama hanya sekadar lebih dari kata-kata yang tiada menampakkan apa yang pernah dikota. Apapun i anggap semua ni hanya satu perjalanan hidup yang telah di tetapkan..
U tentu pikir sapa i.. dan mungkin u tau sapa i.. apapun hope u bahgia dan ceria... Amin