Wednesday 25 April 2007

wakakkaka




tiba tiba rasa nak ketawa guling guling...tak sangka..ada juga orang yg begitu " prihatin" bersusah payah berkunjung ke " rumah " aku setiap hari semata mata nak mengikuti perkembangan aku..atas dasar " kepochi" kut makhluk ni buat sedemikian....tiba tiba tadi aku terlihat sesuatu yg buat aku rasa nak ketawa..hipokritnya..bz body ? sudah semestinya..lalu cuba membuat tafsiran sendiri melalui apa yg aku luahkan..tak cukup dengan itu..buka conf buat perbincangan ramai ramai..ahhahaha..itulah the perangai of a typical m**** *******, they have too much free time...kadang tak paham jugak aku..kata kerja hebat sangat..tapi memanjang dok depan pc mengulor..lupa..big bos..mana ada kerja..semua kuli buat..ehehhe

entahlah..itulah betina yang bila dipanggil jalang dan sundal mereka marah..tetapi gerak geri mempamerkan sang laku perbuatan..yang jantan pula..bagaikan kemaruk mengharap sesuatu di siang hari yang sepi tanpa seorang bergelar suri..di rumah menanti umpama harimau yg sedang mengaum...belum lagi berdepan dgn lembu lembu dungu yg hanya mengikut apabila ditarik hidungnya..

No comments: