Sunday 24 May 2009

bonjour....



baru ni dapat perutusan dari perancis...sedikit terkejut..sebab aku tak mengharap apa apa...ada..ada..tak ada sudah..last aku terima berita tu januari...now dah may...so aku anggap tiada apa apa yg akan berlaku...tapi bila surat tu sampai jumaat baru ni..aku terkejut...4 bulan dah berlalu...aku tak tahu nak kongsi dgn siapa berita ni...tambah now byk yang material sangat...people judge you on what you have not on your genuine friendship...it must be hard for me...life is always full of challenges...ermm..mula aku nak merepek panjang panjang...tak per lah bagi aku tempoh untuk perutusan ni...akan ku pikir panjang...

arriza: apsal tiba tiba kuar lagu dato shake pulak ni...eehhehe...sebut perancis terus kuar tu sais je taime...tapi lagu ni mmg aku suka pun..tambah dato shake yg nyanyi...waduh...

No comments: