Wednesday 1 October 2008

SELAMAT HARI RAYA...

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


di kesempatan ini sempena 1 syawal..aku memohon ampun dan maaf buat semua yg menjengah di sini...tak kira sama ada rakan di luar mahu pun di alam maya ni...malam ni sms bertubi tubi masuk....ada sms yg sama bunyi...ehehehe...tetapi semua tu membawa maksud yg satu... :)

terima kasih buat semua member IG..amnet...TC...RV yg sms... minta maaf mana yg aku tak sempat reply....

andai selama ini ada yg terguris rasa...tersinggung perasaan selama kita berforum.. berbual...berperang...maaf aku pohon...

aku mengucapkan jutaan terima kasih buat KH yg berada jauh dirantauan....kalau KH masuk...i'm happy with u sis...thx for everything...n buat abg...I'm still learning...sebab tu selalu buat salah...:)

tak lupa buat rakan IG yg paling best aku jumpa selama hampir 3 tahun aku di situ ...yg hantar kad raya dan jugak yg join program tukar kuih raya...walaupun ada yg bukan partner aku...tq so much buat kak marla yg hantar 2 kek lapis sarawak yg besar bangat bersama biskut maamur...sedap giler kek lapis kak marla...buat Mummy KD yg send acar buah dan rencah mee bandung...(ada lagi acar ni...sedapppp...so mkn sikit sikit)...buat meow yg bg dodol..coklat cookies dgn mama carey...meow yg sebenarnya partner aku...terima kasih kalian...dgn adanya kuih raya dan kek lapis semua ni..mmg raya ni aku jimat byk...tak payah beli byk byk kuih dah...ehehehe..TQ

akhir kata dari aku...salam aidilfitri penuh kemaafan dari @ Puteri Bongsu @ Girl-N-Roses @ Princess Marriza @ Modemoiselle @ Wiwiet...punyalah byk nick aku...eehehhe...semua tu adalah aku ARRIZA AHMAD.

arriza : saper nk duit raya datang rumah...

*punyalah byk masa aku ...rajin betul aku update blog...kejap lagi subuh...pagi ni aku tak tahu mana destinasi aku...nak ziarah kubur ke atau tidak...tahun lepas aku tak ziarah kubur...sbb ermmm...

No comments: