Wednesday 7 February 2007

kuantan dalam kenangan

Photobucket - Video and Image Hosting
monyet ni tiap tiap petang lepak kat balkoni bilik aku masa kat hyatt tu..ada sekali aku tengah baca buku..tiba tiba dia datang mengejut..memang terkejut beruk..
Photobucket - Video and Image Hosting
masa hari tu..semua persembahan guna minus one..last minute bos aku minta buat live..terpaksa aku cari piano..ni masa rehearsal..nasib baik ada org sanggup jadi bidan terjun ..last minute punya pasal cari org yg pro main piano demand..
Photobucket - Video and Image Hosting
tengok bungkusan kotak dan beg pun lawa..apalagi baju dari tom abg saufi ni..kataku membodek sebab aku dapat less 40%..ehhehee
Photobucket - Video and Image Hosting
coklat patchi ..gift door untuk VIP..yg ni aku beli nak makan..sekali kurengg lah pulak..dah lah mahal..
Photobucket - Video and Image Hosting
DYMM sultanah pahang berangkat ke majlis tersebut ..Tengku Puan Tengku Azizah yg pakai tudung pink tu..Alhamdulilah..tuanku pakai tudung selepas kembali dari haji baru baru ni..
Photobucket - Video and Image Hosting
kanak kanak tadika milik kerabat diraja Pahang buat show..tarian walinongsari..persembahan ni keluar buletin TV3 pukul 8 ahad tu..comel bangat budak budak ni menari..
Photobucket - Video and Image Hosting
baju adidas ni di sponsor sepenuhnya oleh FAM..

itulah sebahagian dari gambar yg aku sempat ambil..ada banyak yg aku tak sempat load lagi..

No comments: