Friday 16 February 2007

catatan terakhir utk bulan ni..



aku tak tahu..tapi aku pasti ..ini catatan terakhir utk bulan ni..semalam 15 /2..aku hilang sesuatu yg berharga dalam hidup..hak aku dinafikan..sedih melihat tempat aku dibesarkan..akhirnya aku kena mengalah..aku tak dapat nak luahkan semua di sini..tak mampu..tapi cukup apa yg berlaku buat aku jadi kurang ajar dgn mereka mereka yg ada di sekeliling aku..setitik air mata pun tak gugur saat aku mengeluarkan barang barang aku dari rumah tersebut..tapi sekembalinya aku di rumah aku..aku menangis sepuas puasnya..menangis lah arriza..sekurang-kurangnya tangisan mu itu mungkin buat engkau puas..

hari ni..masuk office..topik pasaran saham yg naik mendadak pun tak mampu buat aku happy..walaupun saham aku byk yg kantoi tak balik modal..ingat nak citer pasal saham kat sini..sebab semalam aku bertekak dgn org tu..dia kata cubalah tulis blog berkisarkan politik ke..isu semasa ke..ni citer hari ni aku bla bla.bla..ari ni aku mkn bla bla..org tu memang..tak sayang mulut...tengah aku termenung tinjau harga saham..dapat panggilan mengong yg buat aku bengang..nak jer sekor sekor aku tembak mati..nasib baik malaysia ni ada undang undang..

malas layan manusia manusia hipokrit ni..layan blog member lagi best..pagi ni aku jenguk blog misty..ada poem ..senyum aku sorang sorang..rajin kakak aku sorang ni melayan karenah adik adik dia yg sewel macam aku ni..aku masuk blog ajipp..sakit perut aku gelak..baru aku cakap sorang sorang..tengok ajipp dah tulis kat blog dia apa yg aku pikirkan..sakit perut baca ajip tulis "Bukan apa, kesian tengok dia melayan adik-adik dia yang sewel menyalak kat shoutbox... lepas sorang... sorang mintak poem. Ekekekke.. yang Datin Misty pulak... pegi melayan " part ni aku tak tahan..aku gelak senak perut..sebab aku teringat smlm ajip komplen poem dia sis buat in english..dia kena cari kamus..yg lain punya in malay sis misty buat..sabar jerlah sis layan karenah kami..sis ..you are different from anyone I've ever met before..(sis..u know..i know..ehehhe)..happy aku untuk seketika..

dan hari ni aku ingat nak jalan jalan cari apa yg aku nak beli buat ole ole kat member aku nanti di sana..Alan pilot yg tak habis habis kursus kat sana dah tunggu aku ..tak sabar dia nak massage kaki aku..mengong punya Alan..sekali sampai pukul 1 tghari ni.. aku malas nak keluar..minggu depan dah tak masuk opis..hari ni jerlah aku nak layan dok opis..

dan untuk kesekian kali..aku mengharap ada org nak ucapkan sesuatu untuk aku..tapi aku tahu..harapan tak menjanjikan kenyataan..ntah kenapa..bila nak mulakan sesuatu perjalanan yg jauh..aku suka nak ucap sesuatu..sebab aku kadang rasa mcm adakah lepas ni aku berpeluang untuk buat sedemikian ? sekurang kurangnya pergi ada pesanan..macam arwah damit dia cuti pun dia tinggal kan pesanan "
Aku mungkin bercuti minggu depan... tak confirm lagi tapi most probably. Kalau tak jumpa aku di Kool maupun di blog aku sendiri yang mungkin bersawang, memang aku bercuti. Sudilah melepak kalau windukan aku yang serba kurang ni hu hu hu "..dan itu merupakan pesanan arwah yg terakhir..

apa apa pun..aku suka dengar lagu KURNIA ni (tiba tiba jer lari topik )..
dan untuk minggu ni aku happy ada sugar daddy yg ambil berat kat aku..ahahahha..ampun..aku tahu dia tak masuk sebab dia kata blog aku tak memenuhi kriteria yg dia nak..sekali jer dia jenguk..tu pun dia komplen aku tulis dlm france ..saper yg paham..walaupun dia paham..ahahhaa.

dan buat awak...Vous me savez où trouver..
saya bukan kawan yg baik..kerana saya tidak sebaik awak..
kwn yg baik akan mencari kwn dia tak kira bila..tapi aku tak der saper nak cari..huhuhuuhhu..kalau aku mati pun tak der org tahu kat mana kubur agaknya..


ok..penutup untuk Februari kali ini..

No comments: